סליקה באינטרנט

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אתרים אשר סולקים באינטרנט. מדובר לרוב על אתרים עם חנויות וירטואליות וכן רשתות של שונות בחו"ל כמו: אמזון,איביי, עלי באבא ועוד אשר מציעים מבחר של מוצרים ושירותים ללקוחות במחירים זולים ושווים לכל כיס. כך שיותר ויותר עסקות מתבצעות עם סליקה באינטרנט מדי יום בכל רחבי העולם.

מהי סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט היא למעשה תשלום עבור המוצר או השירות שהלקוח רכש. מדובר למעשה על כניסה לאתר אינטרנט מסוים בחירת מוצר או שירות וכן הכנסת פרטי האשראי  בתוך המקום המיועד עד אישור על העסקה. את הסליקה מבצעות אחת מחברות האשראי, ברוב האתרים מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי.

כיצד עובדת סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט עובדת בצורה קלה ופשוטה. הלקוח נכנס לאתר מכניס את פרטי האשראי שלו שכוללים את מספר האשראי, תוקף, ת"ז, ו-3 ספורות אחוריות בגב הכרטיס. ובהמשך את מספר התשלומים שהוא רוצה עבור המוצר או השירות שהוא רוכש דרך האתר. האתר סולק את האשראי ובסיומו של תהליך כאשר העסקה התבצעה מקבל הלקוח אישור על ביצוע העסקה כולל מספר התשלומים שרצה. במקרה שהעסקה לא מאושרת, הלקוח מקבל הודעה שיש בעיה עם הכרטיס אשראי ויש להכניס מס' אשראי אחר על מנת לסלוק את הכרטיס.

האם האתר באינטרנט מוצפן ובטוח?

רוב הצרכנים חוששים להשאיר את פרטי האשראי באתר האינטרנט שמא הוא לא מאובטח וניתן לפרוץ אותו בקלות ולגנוב מספרי אשראי. כל אתרי האינטרנט אשר מבצעים סליקה באינטרנט מוצפנים ומאובטחים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, אשר אינה נותנת למידע בו לזלוג למקומות שונים. האבטחה של האתר עומדת בתקן מחמיר אשר שומר על פרטי האשראי שלא ידלפו למקומות שהם לא צריכים לדלוף. כך שהצרכן יכול להיות רגוע ולסמוך על האתר וכן על החברה שהפרטים שלו שמורים באבטחה גבוהה ביותר ומחמירה שאי אפשר לפרוץ אותה. מה שטוב עם סליקה באינטרנט שהיא מסננת בזמן אמת את ההזמנות הפיקטיביות ומכניסה לרשימה את הרכישות האמיתיות, במידה ואין אישור היא אף מדווחת לצרכן שיש בעיה עם הכרטיס.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *