פעילויות להורים וילדים | אטרקציות | פעילויות לילדים – הורים וילדים

פעילויות משותפות של הורים וילדים יש הרבה , עליכם רק לחפש

החופש מגיע , הילדים בבית , ואתם מחפשים פעילויות המשתפות הורים וילדים . פעילויות משותפות של הורים וילדים יש הרבה , עליכם רק לחפש ..

בילוי הורים וילדים הרחק מהבית זו משימה לא קלה ואף לעיתים יכולה לאתגר . כדי שהבילוי לא ייהפך למשו שתרצו לשכוח ממנו –יש לתכנן בילוי כזה של הורים וילדים – מראש .

אז איך מתכננים נכון בילוי הורים וילדים ? קחו עט ונייר , קבעו לעצמכם שעה לתכנון ובדקו את הדברים הבאים : מה יהיה מזג האוויר – באזור הטיול – אליו תכננתם ללכת , כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בטיול כזה ? איך תגיעו לטיול , ואיך מהטיול ובתוך הטיול ? בני כמה הילדים – הרי לא ניקח הורים וילדים לטיול מאתגר – כשהילדים קטנים מידי .

אחרי שבררנו את כל הפרמטרים לעיל – נחליט כמה פעמים זה יקרה – בחודש או בשבוע , לפי ההחלטה שלכם – תעשו תוכנית מסודרת – זה אף פעם לא מאכזב . כמו כן עליכם לדעת – במסגרת התקציב – איפה אוכלים ? האם הכל מובא מהבית – או שתקנחו מידי פעם הורים וילדים – במסעדה או בית קפה מפנקים ? שעת תחילת הטיול וסיומו – גם הן חשובות לתכנון . לא כדאי למצוא את עצמינו מטיילים בלילה .

אם אתם מחפשים משו מעניין אך לא מאמצי – ניתן למצוא טיול הורים וילדים באתרים השונים של חברות התעשייה השונות – יש מרכזי מבקרים רבים בחברות תעשייתיות – אוסם , עלית ועוד .. יש כאלו שעולים כמה שקלים ,ויש אף כאלו שהם ללא עלות – רק תבואו . בשל האטרקטיביות של מקומות אלו – כדאי לכם להתקשר ולקבוע סיור מראש – תכנון , כבר אמרנו .

חוץ מטיול יש לתכנן באופן כללי את כל החופש – יש פעילויות הורים וילדים בחופש נוספים חוץ מטיולים , וחלק מהזמן בו הורים וילדים יחד , הילדים לבד , משחקים או עם חברים – כדאי לתכנן זאת קדימה .. חלק מהתכנון – הוא שיתוף הילדים בהכנת החופש – כך מחד נבהיר להם עד כמה הם חשובים , ומאידך הם גם יקחו אחריות על מהלך בילויי החופש הגדול .

למשל – אם נרצה למצוא מקום לטייל או בילוי משותף של הורים וילדים – נקרא לילדים – נראה להם תמונות דרך האינטרנט , נשתף אותם באפשרויות השונות , וניתן גם להם לבחור . כמובן שנעשה זאת באופן סלקטיבי – לא נפיל על ילד כמות והיצף מידע – כך שלא יצא מזה כלום .

גם לעניין הגזלן הקבוע שלוקח 10 ₪ לארטיק – כדאי לתאם מראש עם הילדים לפני הטיול – מה הם ירצו להציע להם מבחר – ולומר להם מה התקציב שלהם לבזבוזים כאלו .

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *