שמיכת פוך | מצעים | שמיכות – שמיכת פוך זוגית

שמיכת פוך זוגית 

החורף מגיע , מתחיל להיות קר ואתם רוצים לחדש את השמיכה שלכם בחדר השינה . איזו שמיכה תקנו ? שמיכת פוך זוגית , שמיכה סינטטית זוגית ?

כשקר – נראה ששמיכת פוך זוגית – זו השקעה משתלמת – שווה להשקיע בשמיכת פוך זוגית שתחממם אתכם טוב טוב בחורף , אך המבחר גדול וזה לא קל – יש גם שמיכות סינטטיות במחיר הרבה יותר זול ( אך כמובן מחממת הרבה פחות )

אם אתם מחפשים שמיכת פוך זוגית או סינטטית זוגית – הפרמטרים הבאים יכולים לעניין – נא לבדוק ! יש כאלו עם סוגי בדים כאלו ואחרים , יש כאלו עם מילוי כזה או אחר , כמה כסף אנחנו מתכוונים להשקיע  – האם נקנה שמיכת פוך זוגית – כי אנו מעדיפים איכות על מחיר , או סינטטית כי אנו מעדיפים מחיר ועם האיכות נתפשר ?


שמיכת פוך זוגית תהיה טובה יותר מבחינת איכות כי החומר שלה מאד מבודד – החומר ממנו עשויה שמיכת פוך זוגית גם שומר על חום הגוף – וגם יוצר אפקט של חימום . החומר ממנו עשויה שמיכת פוך זוגית הוא או מנוצות אווז או מהפלומה שלו

אם אתם קונים שמיכת פוך זוגית שהמילוי שלה זה פלומת אווז – רק הרווחתם – נעימות המגע של הפלומה ידוע , יש להן יכולת גבוה לשמר ולהגביר חום , והם מאד גמישות – החיסרון היחיד זה הכיס שלכם שמתרוקן .

ניתן גם לקנות משו זול יותר – שמיכת פוך זוגית שהיא שילוב של נוצות ופלומה – יש יחס מסוים לכל שמיכה ספציפית – ככל שיהיה בה פחות פלומה ויותר נוצות – המחיר ירד .

גם מדינת המוצא – בה יוצרה שמיכת פוך זוגית שאנו רוצים לקנות קריטית . אם תחליטו לקנות כזו מאירופה בעיקר ממזרח אירופה – תקבלו תוצרת טובה . שמיכה אחרת שתגיע מאזור המזרח הרחוק – תהיה פחות איכותית .

אם אין לכם מספיק תקציב לפינוק הזה – תקנו שמיכה סינטטית – שמיכה כזו יכולה להיעשות מחומרים כמו פוליאסטר ועוד .. שמיכות הסינטטיות היותר טובות – הם בעלות סיבים – שבהם חללים – ככל שהחלל בתוך הסיב גדול יותר – זה יבודד טוב יותר מהאוויר מבחוץ – ויהיה לזה אף דמיון לפוך .

חשוב רק לבדוק האם שמיכת הפוך או השמיכה הסינטטית מחלוקים לריבועים . למה זה טוב ? כך הפיזור של הסיבים או של הנוצות יהיה ביחס טוב , וימלא את כל השמיכה – כך שאפקט החימום והבידוד – יהיו מקסימאליים .

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *