gett אפליקציית המוניות המובילה בישראל

gett

חברת gett היא חברה שיצרה מהפכה שלמה לאור ההתקדמות הטכנולוגית האדירה בעשור האחרו

היא הפכה פעולה טריוויאלית ופשוטה של הזמנת מונית לשונה וייחודית כיום באמצעות אפליקציה מיוחדת שכבשה את העולם כולו, אפליקציית gett ניתן להזמין גם מונית בלחיצת כפתור וכן לקבל את המחיר המשתלם ביותר הקיים בשוק.

מהי חברת gett?

חברת gett מספקת שירותים של תחבורה ושליחויות בכל רחבי העולם עם פעילות מגוונת ומצליחה הקיימת במעל למאה ערים שונות בעולם מניו יורק שבארצות הברית ועד למוסקבה וללונדון וכן בכל הערים המרכזיות באירופה ובכל רחבי היבשת, כבר יותר ממחצית המוניות בעולם עובדות למעשה בשיתוף פעולה עם gett.

הייחודיות בחברה היא הטכנולוגיה החדישה

הטכנולוגיה החדשנית והמיוחדת של חברת gett מאפשרת לכל הלקוחות הפרטיים וכן לכל בתי העסק להזמין שירות של תחבורה, מוניות או שליחויות באופן מידי ובאמצעות לחיצת כפתור בלבד. שירות הלקוחות של gett הפועל במהלך כל שעות היממה יחד עם זמן ההגעה המידי, איכות הזמנה עכשווית או עתידית גבוהה, וכן חוויות המשתמש באפליקציה חדשנית ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר הקיימת הפכו אותה מיידית לחברה ששינתה את כל הרגלי הנסיעה ואת הרגלי השליחויות בכל רחבי העולם.

פיתוחים טכנולוגים שחברת gett יצרה

החברה יצרה למעשה פיתוחים חדשניים העונים על דרישות מורכבות בשוק הצריכה, היא נמצאת במקום מוביל בתחום פיתוחים טכנולוגיים וכן תרמה לנושאים כמו פיתוח של אלגוריתמים ברשת, יצירת פיתוחים לרכבים ניידים ללא נהגים ועוד פיתוחים נוספים רבים ומתקדמים.

מחירי נסיעה ללא הפתעות

נושא חשוב לחברה הוא שהלקוחות יזכו לקבל את המחיר ההוגן ביותר הידוע מראש ללא הפתעות בדרך כפי שזה קיים כאשר עולים למונית ספיישל עם מונה, אין יודעים מה יהיה המחיר שיגבה בסוף הנסיעה. בנוסף לחברה מחירי נסיעה קבועים מראש הזולים ביותר הקיימים בשוק, ללא שום קשר למשך הנסיעה גם אם היא מלווה בפקקים רבים כך שהחברה יצרה למעשה קוד התנהגותי חדש בעולם הנסיעות במוניות.

בכל מקום בעולם, בכל רגע למעשה יש מישהו שנוסע כרגע במונית החברה או מזמין את הנסיעה הבאה. אין ספק כי החידוש הזה העניק עולם צרכני חדש והוגן יותר למיליוני לקוחות בכל רחבי העולם, ועל כן נבחרה גם החברה להיות אחת מהחברות המובילות והצומחות בעולם.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *