יס פלנט – חוויה מהסרטים

יס פלנט

אם החלטתם לצפות באיזשהו סרט- זה יכול להיות סרט דרמטי, סרט מתח, סרט קומי לכל המשפחה או כל סרט אהוב ומעניין שיצא לאחרונה ואתם סקרנים לצפות בו.

זה ברור שצפייה בסרטים בצורה המהנה ביותר זה אומר ללכת למתחם יס פלנט וליהנות מכל דקה לא רק מהסרט עצמו, אלא מכל המקום המרשים והמהנה שמסביב.

מה נוכל למצוא במתחם יס פלנט?

אין שום ספק שמתחם יס פלנט הוא מתחם בילוי עם הנאות רבות וגדולות לא רק לשם צפייה בסרטים, אלא כמקום בילוי אטרקטיבי, חדשני ומפואר. אלו לא רק המבצעים האטרקטיביים וכל מבצעי האחד פלוס אחד בצפיית סרטים עם יס פלנט, אלא במתחם יס פלנט ניתן ליהנות גם ממבצעי קניות משתלמים וכן לבלות ולאכול בכל בתי הקפה המצוינים והמסעדות המעולות שבמקום. יס פלנט מציע החל מדוכני מזון מהיר, מסעדות ובתי קפה של רשתות מובילות ועד למסעדות גורמה יוקרתיות. במקום גם שפע חנויות לקניות של כל מוצר שרק תחפשו. לכן ההנאה במתחם פשוט מושלמת, וניתן לא רק לבלות, לצאת לקפה לאכול או לצפות בסרט מהנה, אלא גם לערוך קניות ולא לשכוח לטפל בכל הסידורים.

אולמות אידיאלים לצפיה בסרטים ביס פלאט

הבילוי שלכם בייחוד עם מבצע יס פלנט כרטיס לסרט בחינם ברכישת כרטיס נוסף, גם הוא אטרקטיבי ומהנה במיוחד, ויאפשר לכם להמשיך וליהנות מכל מגוון הסרטים החדשים והאהובים עליכם בכל עת ובמחיר זול מאד. כל הקרנות הסרטים במקום מלווים בטכנולוגיות החדשניות, מהמתקדמות ומובילות בעולם, מבחינת איכות הצפייה, גודל המסכים, איכות הסאונד, עיצוב האולמות, המושבים ועד לתשומת לב לכל פרט קטן בתוך אולם הקולנוע ומחוצה לו. במקום כל מגוון מתחמי האוכל או המזנון המהיר שיציעו לכם מקומות מהנים נוספים לבילוי, לאכול ארוחה טובה בכל סגנון וטעם.

היכן ניתן למצוא את מתחמי יס פלנט?

כל שנותר לכם הוא להגיע לאחד מן המתחמים במקומות המרכזיים בארץ, למתחם שבראשון לציון, בצפון בחיפה, באיילון ועד ליס פלנט שבירושלים או בבאר שבע בדרום, כל סרט מוצג במקום באיכות הגבוהה ביותר, עם מסכים מרהיבים ומרשימים והבילוי כולו ממשיך גם הרבה לאחר מכן במתחם המרהיב ומיוחד כולו ובשפע מוקדי הבילוי להנאת המבקרים הרבים.

עוד בונוס קטן בכל אולמות הקולנוע ניתן למצוא מתחם VIP המאובזר בכל הטכנולוגיה המתקדמת, צפיה בסרטים על כסאות נוחים כמו בבית אך עם הרגשה כאילו אנו בתוך הסרט.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *