האטרקציות המובילות לעונת האביב

אטרקציות

עונת האביב כבר בפתח וכל עם ישראל מתכנן את השבתות שללו בקפידה.

טיול, ארוחה או נסיעה משפחתית – האפשרויות הן מגוונות והזמן קצר. בין אם אתם משפחה מרובת ילדים שרוצה לעשות חופשה משפחתית, זוג מאוהב שרוצה לטייל, או קבוצת חברים שחפצה בזמן איכות, בטוח תיהנו מהאטרקציות הבאות:

טיול ירח מלא במדבר

זה קורה אחת לחודש ונמשך יום-יומיים, ימים בהם הירח הוא מלא וניתן לטייל במדבר ממש כאילו מדובר באור יום. רק כשתטיילו במדבר הנטול מבנים וציוויליזציה, תבינו כמה כוח ואור יש לירח כשהוא מלא, בנוסף תפרס מעליכם שמיכה של כוכבים אשר לא ניתן לראותם באזורים מוארים באור מלאכותי. ההמלצה הכי טובה היא לטייל במדבר יהודה, בדגש על נחל חברים. מכל האטרקציות, זו אולי האטרקציה הכי זוגית, כי אין דבר יותר רומנטי מללכת כזוג מאוהב לטיול לילי במדבר. אם אתם לא מכירים את אזור הטיול, ישנם טיולי ירח מלא מאורגנים ואז זה הופך את הטיול לפחות רומנטי ויותר קבוצתי. כדאי לנצל את עונת המעבר לטיולים מסוג זה, שכן בחורף יש קור עז בלילה במדבר ואילו בקיץ החום הוא כבד ביותר.

קטיף פירות

מכל האטרקציות, מדובר באטרקציה הכי טעימה. בין אם זה קטיף תפוחים, דובדבנים או תותים, אין דבר יותר כיף מאשר לקחת חברים או משפחה וביחד לצאת ולקטוף את הפרי האהוב עליכם. קיבוצים ויישובים רבים ברחבי הארץ מציעים קטיף פירות שמהווה חוויה לכל המשפחה, ולכן פעילות זו מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים. חוויה זו הינה בעלת חשיבות חינוכית עבור הילדים, כך הם יראו מהיכן מגיע האוכל לפני שהוא נוחת אצלם בצלחת. בנוסף תהנו מארוחה טעימה במיוחד של הפרי האהוב עליכם, הרי אם אנו מתאמצים לקטוף את הפירות שלנו הם יהיו יותר טעימים.

קמפינג בצפון

אין ספק שהאטרקציות שהכי מתאימות לקבוצת חברים הן סוגי הקמפינגים למיניהם. לקחת אוהלים, קרשים, סיר פויקה וכמה בירות, ופשוט לבלות לילה קסום בחיק הטבע עם החבר'ה הקרובים. טיולי הקמפינגים הנפוצים הם בצפון, כאשר שם ניתן ליהנות מנוף ירוק ומפריחה מרהיבה בתקופה זו של השנה, כאשר גם הדרום המדבר אהוד מאוד. אך לא משנה איפה תבחרו לעשות את הקמפינג, נסו לשלב גם טיול, הרי לא כל יום אתם מגיעים למקומות יפים כאלו.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *