סינמה סיטי – המקום שלי

סינמה סיטי

אחד הדברים הנהדרים בעולם של היום הוא כמות המבחר שיש בשביל דברים לעשות בזמן הפנאי.

אומנם יש לנו פחות ופחות פנאי לבלות ולהיות יחד ולעשות דברים שאוהבים אבל לפחות יש יותר מבחר.

איך מבלים בזמן הפנוי?

יש אנשים שאוהבים בזמן הפנוי שלהם ללכת לטייל בכל מיני מקומות ויש אנשים שאוהבים ללכת למסעדות. אצלנו במשפחה הבילוי האולטימטיבי מאז ומעולם היה ללכת לראות סרטים בקולנוע.

התפתחות הקולנוע

פעם הקולנוע היה מקום קטן בשכונה, שהיו בו שני אולמות בלבד ולכן או שהיה צריך להתפשר על מעט הסרטים שהציגו או לוותר על הסרט. היום, כאשר הוקמו הקולנועים של סינמה סיטי, מדובר על רמה אחרת לחלוטין. סינמה סיטי הפך להיות שם דבר כמקום בילוי למשפחות, ילדים וזוגות צעירים.

מה בעצם נוכל למצוא בסינמה סיטי?

מדובר ממש על מקום שאפשר לבלות בו שעות רבות, הרבה מעבר לסרט שבאים לראות. ראשית, מדובר על מקום שיש בו לפחות שש עשר אולמות אשר מציגים סרטים שונים, בשעות שונות המתאימים לגילאים שונים. באופן זה, אפשר ללכת כל המשפחה יחד לסינמה סיטי ואז כל אחד הולך לראות את הסרט שהוא רוצה ובסוף נפגשים כל המשפחה יחד והולכים לאכול ארוחת צהריים או ארוחת ערב יחדיו.

היתרונות המרכזיים של הקולנוע בסינמה סיטי

היתרון המרכזי בכך שיש מספר בלתי קולנוע בסינמה סיטי הוא שבאופן זה מתאפשר לכל אחד לבחור את הסרט שהכי מתחשק לו לראות ולא צריך להתפשר על סרט שלא מעוניינים לצפות בו. עוד יתרון הוא שמדובר במקום סגור אשר יש בו גם מקומות לאכול וגם כל מיני דוכנים וחנויות ואז אפשר לבלות שם כמה שעות. היתרון בכך שמדובר במקום סגור שאפשר לבלות בו כמה שעות הוא שמדובר על פתרון מצוין להורים עייפים שצריכים למצוא בידור לילדים שלהם. כמעט כל סוף שבוע ההורים נתקלים באותה בעיה של לנסות לחשוב על מה לעשות עם הילדים. כאשר מדובר במזג אויר טוב אפשר בקלות ללכת לטייל או ללכת לים אבל אם מדובר על יום חם במיוחד או יום גשום במיוחד סינמה סיטי יכול להוות פיתרון מושלם. בגלל שהסינמה סיטי מכיל בתוכו הרבה אפשרויות לפעילויות הכל הופך פשוט יותר.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *