דבורת התבור – אטרקציה מופלאה

דבורת התבור

כאשר אנשים הופכים להורים לילדים, אחד הקשיים המרכזיים שיש להם הוא למצוא להם כל הזמן פעילויות אשר גם יעניקו להם הנאה אך גם ילמדו אותם.

בעולם של היום, הטלוויזיה, הטאבלט והטלפון הנייד הם הנשק הכי גדול שיש לתשומת הלב של הילדים והמטרה היא להרחיק אותם כמה שניתן מהאמצעים האלו. כאשר אפשר להביא לכך שנותנים לילדים אלטרנטיבה טובה של פעילות, הכל הופך לפשוט יותר.

אטרקציית דבורת התבור

אחת הדוגמאות הנהדרות לאלטרנטיבה לכל המכשירים הניידים היא ביקור בדבורת התבור. דבורת התבור זהו מקום בצפון הארץ המציע סיור לכל בני המשפחה אשר מתקיים במקום בו רודים דבש ומקבלים הסבר מעמיק על האופן שבו דבורים מכינות את הדבש והחשיבות של הפעילות הזו לטבע. כאשר הילדים שומעים את הפרטים האלה הם עוברים חיבור לטבע ועל ידי הסיפור הזה אפשר להסביר להם את החשש של הדבורים אשר מביא לכך שהן עוקצות.

שפע של פעילויות מעשירות לילדים

בנוסף להסבר העובדתי המתקיים בתחילת הסיור בדבורת התבור, מתקיימות לילדים שפע של פעילויות יצירה הקשורות בדבש כמו למשל הכנת נר מדונג של דבורים, קישוטים שונים שמכינים עם גבס ואפילו הכנה של שוקולד עם דבש. העובדה שנותנים לילדים גם מידע אינפורמטיבי שמעשיר אותם וגם פעילות חווייתית שנותנת להם להתנסות בכל מיני דברים שיגרמו להשרשה טובה יותר של החוויה מאשר רק הרצאה פרונטאלית.

חוויה לימודית דרך פעילויות שונות

ההתנסות עם חוויות של פעילויות המשולבות בהרצאה שמסבירה על השורש של הדברים, גורמת לכך שהדברים יופנמו יותר טוב אצל הילדים ואז החיבור שלהם לעולם של הדבורים יהיה עמוק יותר. הרעיון של דבורת התבור הוא לתת חוויה לכל המשפחה אשר יש בה גם אלמנט חינוכי אשר מועבר באמצעות חוויה ולא רק באמצעות קריאת מסמכים וחומר טכני. בגלל שמדובר על חוויה שיכולה לשלב הורים וילדים, היא הרבה יותר עוצמתית וזה נהדר ונפלא.

העברת מסר חשוב דרך פעילות למשפחה

מחקרים רבים מוכיחים ומראים שערכים שרוצים להטמיע ועושים זאת באמצעות חוויות שהאנשים שרוצים להטמיע בהם את החוויות לוקחים בהן חלק, הם הרבה יותר חזקות וככל הנראה ככל שמשלבים כמה שיותר חושים בתוך החוויה, הקליטה של הערכים הופכת להיות עמוקה יותר. לא סתם דבורת התבור היא מקום מקובל ואהוב במיוחד.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *