מדעטק – מוזיאון המדע לילדים

מדעטק

מדעטק הפך למוזיאון הילדים המוביל בארץ.

מוזיאון מדעטק בחיפה עוסק בתחומי המדע בדרך משעשעת ומרתקת עם מגוון מפתיע של מתקנים, תערוכות ומוקדי יצירה המותאמים במיוחד לילדים.

מה נמצא במוזיאון מדעטק?

מדעטק מציג בדרך מרתקת ומרשימה את כל העולמות המיוחדים של ההמצאות הטכנולוגיות והמדעיות המובילות שנמצאות מסביבנו. המוזיאון מציג בפני הילדים את כל השילובים המופלאים של פלאי הטכנולוגיה, המדע והאטרקציות המיוחדות ביותר בנושא. מוזיאון מדעטק הוא מוזיאון מרתק המושך את כל הגילאים ומרתק את כל המבקרים בו. לא רק ילדים נהנים מביקור במוזיאון מדעטק אלא גם הורים ומבוגרים. כל מבקר במוזיאון מדעטק בכל גיל נהנה מן הביקור בו בכל רגע ושלב.

ללמוד בדרך מהנה ומעשירה

במקום גם מייצגים ותערוכות רבות המפעילות בצורה משעשעת, מהנה ומקורית את הדמיון ואת החושים. כל המבקרים במקום נסחפים בקלות רבה ובהנאה אל תוך שלל של חוויות מהנות ומחכימות שרק ניתן יהיה להכיר עם מדעטק. בכל פינה במוזיאון פוגשים הילדים בהנאה רבה את העולם העשיר והמרתק של המדע. החוויות המיוחדות במקום מעשירות את הידע של הילדים ומרחיבות את אופקיהם.

במדעטק נמצאות שלל המצאות וחידושים

במוזיאון מוצגות ההמצאות החשובות ביותר באנושות שיצרו שינויים היסטוריים בתחומי מדע, פיזיקה, כימיה או טכנולוגיה. אין ספק כי הביקור במדעטק הוא מרשים ובלתי נשכח וזו ההזדמנות לבקר גם בעיר חיפה וליהנות מכל נופיה היפים והמרשימים. הבילוי הכייפי והמהנה מעשיר במגוון של חוויות, רשמים, סיפורים ותיאורים מרתקים. ניתן לערוך במקום גם ימי כייף, ימי הולדת, פעילויות העשרה מאורגנות וכן סיורים מודרכים ומתואמים מראש, המוזיאון פתוח בכל יום וגם בסופי שבוע לנוחות המבקרים.  המוזיאון מאפשר לכל ילד להרחיב למעשה את אופקיו וחווית ההנאה מובטחת לא פחות גם למבוגרים הנחשפים גם הם לידע עשיר שלא הכירו בעבר.

פעילויות לילדים אשר מעשירות את הידע

במתחם עשרות פעילויות מרתקות המשלבות משחקים, שעשועי ידע, משימות היגיון מרתקות ומגוונות, מיצגים של אשליות אופטיות, צפייה בסרטים ועוד עשרות רבות של חוויות מרגשות וקסומות. מומלץ לבדוק את זמני הפתיחה, להתעדכן במבצעים במקום ובשעות הסיורים באמצעות האתר או בקשר טלפוני. תגלו בקלות רבה את כל ההנאה מהמקום המיוחד, ואין ספק כי תשובו לחזור ולבקר פעמים נוספות רבות.  

מומלץ לכם ליום חופש הבא שלכם ללכת למעתק חוויה מהנה לכל המשפחה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *