היכל הקרח – המקום הכי קר בישראל

היכל הקרח

לכל עיר או תרבות יש סוגי בילוי שמאפיינים אותה אשר בדרך כלל נקבעים לפי התנאים שיש באותו מקום.

כך למשל, במקומות חמים מקובל יותר לראות ספורט ימי מפותח, משחקי כדורעף, כדורגל וכו'. לעומת זאת, במקומות קרים, כל הנושא של ספורט חורף הוא יותר מקובל כמו למשל הוקי קרח וסקי.

משטח החלקה על הקרח בישראל

כאשר מדובר על כל מה שקשור לקרח במדינת ישראל, מדובר על חלום רטוב אשר אין לו כל סיכוי למימוש בפועל. פרט למספר ימים קצוב בשנה ובצפון הארץ בלבד שלג וקרח הם משהו שאפשר רק לחלום עליו. עם זאת, אנחנו אנשים שחולמים ולכן בשנת אלפיים ושלוש עשרה הוקם היכל הקרח בחולון.

מהו היכל הקרח?

הרעיון של היכל הקרח הוא להוות מקום למשחקי הוקי תחרותיים וחובבניים למי שאוהב את הג'אנר. היכל הקרח הוקם באמצעות תורמים ממספר מקורות שונים ומהווה את המקום היחיד בישראל למשחקי הוקי.

משחקי הוקי בהיכל הקרח

היכל הקרח מהווה בית למשחקי ההוקי המתקיימים ומשרת את ליגת ההוקי הישראלית. משחקי הוקי אינם מתאימים לכל אחד. מדובר על משחק קשה מאוד אשר דורש כושר גופני מעולה וסיבולת לב ריאה גבוהים מאוד אחרת אותו אדם לא יצליח אפילו לסיים אימון. אם היכל הקרח לא היה מוקם, מי שהיה רוצה לשחק הוקי היה מצוי בבעיה אמיתית משום שלא היה לו שום מקום להתאמן בו. ברגע שמדובר על היכל הקרח אשר ממוקם ממש במרכז הארץ, גם למי שמתגורר רחוק, מדובר על פתרון יותר ישים.

תחזוקת המקום ושמירה על הבטיחות

הפרויקט של היכל הקרח דורש תיחזוק על רמה יום יומית. בגלל שמדובר על שטח גדול מאוד שצריך להיות קפוא כל הזמן אחרת עלולות להיות תאונות, מדובר על כמויות גדולות מאוד של חשמל ושל מים חשוב מאוד שהיכל הקרח יהיה כל הזמן תחת פיקוח ובקרה. לכן המקום פתוח עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אומנם היא לא בהכרח פתוח לקהל הרחב אבל בגלל שמדובר על חובת תחזוק מתמשכת, אין ברירה וצריך להעסיק אנשים שיתחזקו אותו גם בסוף שבוע ויקבלו כמובן שכר גבוה יותר בעד עמלם בתקופה זו.
אז למה אתם מחכים, תתחילו לתכנן את יום כיף הבא שלכם, המקום פתוח גם בחול המועד פסח.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *