מתלבטים מה לעשות עם הילדים? דבורת התבור זו התשובה!

דבורת התבור

החופשות הארוכות כמו חופשת חג בפסח וחופשת הקיץ הן החופשות שבהן ההורים נמצאים במצוקה אמיתית.

אין מה לעשות וההורים חייבים לעבוד אבל לילדים לרוב אין מסגרות ואז צריך לחשוב על פתרונות מה לעשות איתם. לחלק מהזמן יש קייטנות ושאר פעילויות אבל בשאר הזמן (לרוב, בשבועיים האחרונים של החופש הגדול) צריך למצוא פיתרון לילדים. אחד הדברים החכמים ביותר שאפשר לעשות הוא לארגן ממש לוח שנה עם פעילות לכל יום. כאשר מתכננים את הנושא מראש, אפשר לחסוך כאבי ראש של חוסר ארגון. אחת הפעילויות המומלצות לעשות עם ילדים היא דבורת התבור.

אז מה זה בעצם דבורת התבור?

דבורת התבור היא מקום שבו ניתן לקבל סיור במכון יצירת דבש ולשמוע הסבר על הדרך והאופן שבו דבורים מכינות את הדבש ועל התרומה המרובה שלהן לטבע. מדובר על חשיבות מהותית אשר בעקבות התפתחויות הדברים לאחרונה, ישנם מאמצים רבים לשימור וריבוי הדבורים כדי למנוע את המשך הפרת האיזון של מוות הדבורים.

בנוסף, מקבלים סיור עם דבוראי למצפה דבורים ואז רואים את הדבורים ממש ומקבלים אפילו סיור באולם גידול המשי.

כמו כן, בדבורת התבור ישנן המון פעילויות לילדים שסובבות את עולם הדבורים כמו הכנת נרות מדונג (שעווה), שוקולד עם דבש ועוד כל מיני פעילויות כיפיות ונעימות.

בדבורת התבור ילדים עוברים את התהליך של יצירה הדבש מהסברים על כיצד הדבורים יונקות את הדבש מהצוף מובילות אותו לכוורת והדבוראיים אשר מוצאים ממנה את הדבש.

למה כדאי לנסוע לדבורת התבור?

אחד היתרונות המרכזיים של דבורת התבור הוא שמדובר על פעילות של כמה שעות אשר מעסיקה את הילדים ומוציאה אותם מהטלוויזיה והטלפון הנייד. כמו כן, ולא פחות חשוב, מדובר על פעילות שאפילו ההורים יכולים להנות ממנה ולכן זו פעילות מבורכת לכל המשפחה.

מדובר על פעילות שהיא גם פעילות חינוכית, כפי שפורט לעיל, הילדים מקבלים הסבר מעמיק על הדבורים ועל החשיבות שלהן לטבע, וגם מדובר על פעילות מהנה אשר מעסיקה את הילדים ונותנת יציאה מהשגרה של החופש שלרוב אין בו יותר מדיי מה לעשות.

בפעם הבאה כשיש להם התלבטות מה לעשות עם הילדים בזמן של חופש, קחו אותם לסיור ויום כיף בדבורת התבור – ההנאה מובטחת.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *