אקשן פארק- פעילויות לילדים שאוהבים אתגרים

הילדים שלי חיים על הקצה, הם אוהבים אתגרים ולא מפחדים מסיכונים, בדיוק ההפך הגמור ממני.

לא ברור ממי הם ירשו את האהבה הזו לאתגרים וחוויות אקסטרים, כי שני ההורים שלהם פחדנים

איך מוצאים אטרקציות לילדים?

אבל כמו הורים טובים אנו נוהגים לטפח את הרצונות והכישורים של ילדינו גם אם הם נוגדים את שלנו. אז אנחנו משתדלים באמת להסכים ולזרום עם הרצונות שלהם, כמו חוג סקיטטבורד, גלישת קייט בים וטרקטורון שטח. כמובן שכל דבר כזה עולה לנו ביוקר, לא מהבחינה הכלכלית שגם היא כמובן עניין לא פשוט, אלא מהכיוון הנפשי. כל אטרקצייה כזו מלחיצה אותנו וגורמת לנו להיות דרוכים עד סופה. הילדים לעומתינו, מחכים בקוצר רוח לפעילות האתגרית שלהם שהם כה נהנים ממנה, ומתרגשים כבר להתחיל אותה, נהנים מכל רגע וממש לא מבינים ואפילו צוחקים עלינו המבוגרים שאנחנו כה חוששים מכל המצב.

אקשן פארק

אז החלטנו הפעם, בעלי היקר ואני ללכת אתם, לזרום עם המצב, ולנסות בכל כוחנו להנות. והדבר המתבקש לעשות לנסוע לאקשן פארק שבלכיש. אז הזמנו כרטיסים במבצע לאקשן פארק, הכל תוכנן בקפידה והילדים כל כך שמחו כמובן. עוד לא הספקנו לסיים את המשפט שאנו נוסעים בשבת לאקשן פארק וכבר נרשמה עליה במדד ההתלהבות ונשיקות וחיבוקים החלו להציף אותנו מכל עבר. כנראה שעשינו משהו נכון, אם אנחנו זוכים לכל האהבה הזאת. שבת הגיעה ולא היה מנוס, שמנו פעמינו כל המשפחה לאקשן פארק שבלכיש, תוך שירה ותרועה בדרך הגענו לפארק שכולו חוויה אחת גדולה.

קצת על הפארק

בתוך חורשת האקליפטוסים היפה הסתתר לו מתחם יוצא דופן של חוויות אתגריות, טרקטורונים, מגלשות לילדים וג'ימבורי ענק לקטנטנים והתמלאנו תחושת סיפוק. הגענו לגן עדן חוויות האקסטרים לכל המשפחה – אקשן פארק זהו המקום. אין מה לומר, היה יום חוויתי ויוצא דופן, אפילו אנחנו המבוגרים נזכור להרבה מאוד זמן את היום הנפלא הזה באקשן פארק בלכיש, ובוודאי שהילדים שכל כך נהנו מהיום המופלא הזה עבורם עוד ימשיכו לבקש עוד ועוד בילוי נוסף בעוד שבתות באקשן פארק. בינתיים אני חושבת שנקח קצת הפסקה עד לפעם הבאה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *