צבירת נקודות באל על – לאנשים שמבינים בטיסות

מטוס נוסעים , מטוס,

אל על היא חברת הבית של הנוסע הישראלי. בחברת אל על הנוסע הישראלי תמיד מרגיש בטוח יותר, נעים יותר וקרוב יותר לביתו מבכל טיסה אחרת. אנו באל על עובדים ימים כלילות על מנת לספק לנוסעים שלנו את מיטב השירות ואת חווית הטיסה המשובחת ביותר.

על מנת לשפר עוד קצת את אורח חייו של הנוסעים המתמידים שלנו פתחנו את הצוהר לתחום צבירת נקודות באל על. צבירת נקודות באל על למעשה לא דורשת מהנוסע שום דבר, פרט להכנסת פרטיו האישיים של כרטיס הנוסע המתמיד שהונפק לו על ידי החברה בכל טיסת אל על שלו.

אז מהו בעצם הרעיון של צבירת נקודות באל על?

צבירת נקודות באל על זוהי האופציה שלנו בחברת אל על לפנק את הלקוחות ולתת להם עוד הטבות ופינוקים, מלבד השירות המצוין שהם מקבלים אצלנו. צבירת נקודות באל על עובדת על הרעיון של מיטב האינטרסים לשני הצדדים. לצד הנוסע, אשר מתמיד בנסיעותיו בחברת אל על, יהיו הטבות מפנקות ועד כרטיסי טיסה מתנה. ולנו, לחברת אל על, יהיו נוסעים שיטוסו אצלנו פעמים תדירות ונזכה לפרסיה רחבה יותר של שירותי הטיסה שלנו.

אז קצת דברים טכניים, צבירת נקודות באל על עובדת בצורה חכמה ומדויקת

כאמור, ראשית עליך להנפיק על ידי חברת אל על כרטיס fly card, אשר מכניס אותך למועדון הנוסע המתמיד של חברת אל על. לאחר הנפקת הכרטיס למעשה אתה חלק מקבוצת לקוחות ייחודית ומצומצמת אשר מגיעות אליה הטבות, בונוסים ומבצעים מדי פעם לפעם. נוסע המתמיד אשר לו כרטיס הfly card  צריך לרשום בכל טיסה אותה הוא מזמים דרך חברת אל על את מספר הנוסע המתמיד שלו על מנת לקבל את הנקודות, ולמעשה לתת לנו לעקוב אחר צבירת הנקודות באל על של נוסע מתמיד זה. צבירת נקודות באל על עובדת לפי מרחק הנסיעה ולפי סוג הנוסע המתמיד שנוסע בה. כך למשל, טיסות קצרות ליעדים קרובים יזכו את הנוסע המתמיד במספר נקודות מועט יחסית וטיסות ליעדים רחוקים של החברה יזכו את הנוסע בנקודות רבות יותר שנזקפות לחשבונו. לצורך העניין, טיסה לאתונה מישראל תזכה את הנוסע המתמיד במחלקת התיירים לכ-20 נקודות, בעוד שנסיע של אותו הנוסע באותה מחלקה ללוס אנג׳לס הרחוקה תזכה אותו בכ-100 נקודות.

פקטורים נוספים שמשפיעים על הנקודות אותן כל נוסע יזקוף לזכותו בטיסות אל על הם סוג המחלקה ה אותו הנוסע טס ומעמד כרטיסו של הנוסע.

לסיכום

צבירת נקודות באל על היא דרך מהירה ונוחה לשדרג את חווית הטיסה וליהנות מהטבות רבות שחברת אל על מספקת ללקוחותיה הרבים. אנו ממליצים לכם בתור נוסעים לבדוק את האפשרות של כניסה למועדון הנוסע המתמיד של חברת אל על ולשפר את מעמדכם בטיסות הבאות שלכם.

 

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *