רוצים לצאת באמצע השבוע? לכו לרב חן

מסך קולנוע, רב חן , מושבים , סרט

אחרי שאנחנו מתבגרים ויש לנו יותר שליטה על הזמן שלנו ועל הכסף שלנו, נעדיף בהרבה מקרים לצאת ולבלות דווקא באמצע השבוע ולא בסוף השבוע.

כאשר מדובר על בילוי באמצע השבוע חשוב שזה לא יהיה בילוי ארוך מדיי או מאוחר מדיי משום שהוא ישבש לנו את כל יום העבודה שבא אחריו. על מנת שנוכל להנות משני העולמות במקביל, כלומר: גם לצאת לבלות וגם להתרכז ביום המחרת בעבודה צריך לבחור באמצע השבוע בילויים יותר סולידיים ורגועים כאשר המוביל מבינהם הוא סרט ברב חן.

למה כדאי ללכת לרב חן דווקא באמצע השבוע?

סיבה ראשונה: מבחר נהדר של סרטים

אומנם זו סיבה כללית למדוע כדאי ללכת לרב חן אבל זה לא משנה. בגלל שמדובר על קולנוע ענק, יש בו הרבה יותר סרטים וכך יש לנו מבחר רב יותר להתלבט מתוכו. אין דבר משמח יותר מאשר לסיים יום עבודה בתחושה שצריך לרחף עם משהו ואז ללכת לראות סרט שמוחק את כל היום מהראש. כאשר מדובר בקולנוע כמו רב חן שמוקרנים בו עשרות סרטים ביום, יש לנו מבחר רב להתלבט מתוכו – החל מסרטי מתח, דרך סרטי קומדיה ועד לסרטים דוקומטרים.

סיבה שנייה: שילוב של סרט וארוחת ערב

על מנת לסיים את הערב מוקדם, צריך לדאןג גם לבילוי אבל גם לארוחת ערב משום שאם לא דואגים לאכול בשעה יחסית סבירה, הרעב עלול לפגוע באפשרות שלנו להנות מהבילוי ואז אנחנו נוהגים בטעות של "תפסת מרובה לא תפסת". ברב חן יש כל מיני אפשרויות לאכול כל מיני דברים, החל מבייגל עם תוספות ועד להמבורגר עם צ'יפס ואז מה שאפשר לעשות זה להגיע מספיק מוקדם, לחטוף משהו לאכול וללכת לסרט – מקבלים  בילוי הוליסטי של סרט וארוחת ערב.

סיבה שלישית: לא דורש התארגנות מרובה

ללכת לסרט ברב חן באמצע השבוע לא דורש היערכות ארוכה או משימות רבות. מדובר בסופו של דבר על פעולה פשוטה של הזמנת כרטיסים ונסיעה לרב חן לצפות בסרט. לא צריך להתלבש במיוחד או להתכונן באופן מיוחד.

שורה תחתונה – בא לכם לבלות באמצע השבוע? לכו לרב חן!

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *