5 אטרקציות לילדים אשר יעניקו לכם בילוי משפחתי מושלם

לונה פארק ,פרק שעשועים , אטרקציות

הילדים בחופש מבית הספר ואתם מתים למצוא להם תעסוקה? חולמים כבר הרבה זמן על בילוי לכל המשפחה אך אין לכם רעיון? אל חשש

במדינתו הקטנה קיימות שלל אטרקציות לילדים ולכל המשפחה, אשר יוכלו להעביר לכם את הזמן בנעימים, ליצור גיבוש והווי משפחתי, ולקרב לבבות. בין אם אתם מתלבטים ומחפשים רעיון מקורי לאטרקציות לילדים.

קבלו רשימה של 5 אטרקציות מגניבות שישמחו כל לבב אנוש

  1. לונה פארק / סופרלנד – הרי אין ילד שלא יתלהב ללכת לבילוי באחד מתוך שני פארקי השעשועים הללו. בילוי בלונה פארק או בסופרלנד ייצרו אצל ילדיכם חוויות וזכרונות בלתי נשכחים. הם ירגישו שהם נמצאים בעולם שכולו כיף וטוב, ואתם – תזהרו לא לחטוף בחילה ברכבת הרים. סתם. תוכלו לעלות איתם על מתקנים קלילים ועדינים ויותר, וכך ליצור חוויה משפחתית משותפת.

  2. פארקי מים – גולת הכותרת של כל ילד. פארקי מים כבר מזמן הפכו להיות אחד הבילויים הנחשקים ביותר בקרב ילדים ונוער. מדובר למעשה על מתחם ענק שמורכב כולו ממגלשות מים מגוונות וייחודיות, בגדלים שונים וגבהים שונים. כמובן שמתכנני פארק המים חשבו גם על ההורים ובנו מתחם של מדשאות בקרבת הבריכה. כך שתוכלו לבלות יום שלם של כיף והנאה.

  3. פארק מים , מגלשה, מתקן

    פארק מים יכול להיות גם מהנה וגם מרענן

  4. ספארי / צפארי / גן חיות – אין ספק כי מדובר באחת האטרקציות המובילה בכל הנוגע לאטרקציות לילדים. טיול בספארי יעניק לילדים חוויה יוצאת דופן, בה יוכלו לראות מקרוב בעלי חיים שונים אשר לא ניתן לראותם ביום יום. טיול בספארי ללא ספק שובר שגרה ומכניס את כל המשפחה לאווירה קסומה של עולם החיות. כמו כן, תוכלו לבקר בגני חיות קטנים ומקומיים, אשר בהם קיימת פינת ליטוף. כך יוכלו הילדים להנות מקרבה גדולה במיוחד לבעלי חיים.

  5. מוזיאונים – מוזיאון המדע, מדטעדק, מוזיאון הילדים ועוד. הרשימה אינה נגמרת. ביקור במוזאוניים חווייתיים המותאמים לילדים, יכולים לתרום המון לילדים שלכם. שכן, מדובר בבילוי שהוא גם מחכים וגם מהנה.

  6. פיינטבול / טיול טרקטורונים – מדובר באטרקציות לילדים גדולים יחסית, שכן אטרקציות אלה יכולות להיות מעט מסוכנות, במידה ולא פועלים על פי ההוראות. ביקור במתחם פיינטבול יעניק לכם את החוויה של "להלחם" אחד בשני בעזרת רובי צבע. פעילות זו תורמת רבות לגיבוש המשפחתי, ותשאיר אתכם מלאי אדרנלין. בטיול טרקטורונים לעומת זאת, תוכלו לרכב על טרקטורון שטח על פני נופיה הקסומים של מדינת ישראל, לגלות מקומות חדשים ולהתנסות בכלי שטח מתקדם וייחודי בפני עצמו.

לסיכום

בכל מקרה, לא משנה באיזו אטרקציה מבין אטרקציות לילדים תבחרו, זכרו כי הדבר החשוב ביותר הוא דגש על בילוי משפחתי. שכן, האטרקציה עצמה היא התפאורה, ואתם וילדיכם מהווים כשחקנים. בלו בנעימים, צרו חיבור הדוק יותר עם הילדים שלכם, והראו להם כמה כיף לבלות בחיק המשפחה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *