קולנוע רב חן – עם הוותק מגיעה האחריות

פופקורן, סרט

מי מאיתנו לא אוהב לראות סרטים? אין ספק כי אחד הבילויים האהובים על כולם הוא בילוי בבית קולנוע

תכלס, אפשר להגיד שבילוי בבית קולנוע סוגר לנו פינה של רעיון ליציאה או בילוי. סרטים הם בילוי מהנה במיוחד, בעיקר אם מבלים בו עם אנשים אהובים כמו בני זוג, משפחה או חברים, ויחד צוללים עמוק אל תוך מציאות אחרת ושוקעים בעולם דמיוני. צפייה בסרטים מתנתקת אותנו מהמציאות לזמן מה, וגורמת לנו לא לחשוב במשך שעתיים שלמות על הבעיות שלנו בחיי היומיום, אלא רק להיות מרוכזים בעלילת הסרט ובדמויות המשתתפות בו.

במהלך חיינו אנו הולכים לסרטים שונים, אשר ההחלטה אליהם משתנה מעת לעת ומתבססת כל פרמטרים שונים.

כך למשל, לעיתים נבחר ללכת לסרטים הכי חמים של השנה, אלה הנחשבים כלהיטים הגדולים, ובפעמים אחרות, נבחר ללכת לצפות בסרטים סבירים עם שחקני קולנוע מוכרים, אשר נבחר אותם על פי ההכרות שלנו עם השחקנים הראשיים, והאהדה שלנו אליהם. כמו כן, אנשים רבים מעדיפים לצפות  בטריילרים לסרטים שמעניינים אותם, באמצעות האינטרנט, כגון יוטיוב, ואילו אחרים מעדיפים לבחור את הבילוי הקולנועי שלהם, על פי סוג בית הקולנוע המועדף עליהם או הקרוב לביתם.

על כן, אין זה מפתיע כי בארץ קיימים מספר רב במיוחד של בתי קולנוע, אשר אותם ניתן למצוא גם בקניונים ובמרכזי קניות השונים, וגם במקומות מבודדים אשר מתמקדים אך ורק בבית הקלונוע עצמו. בין רשתות בתי הקולנוע, ניתן למצוא את חברת קולנוע רב חן, הפועלת כבר למעלה מ-80 שנים בארץ. קולנוע רב חן נחשבת לאחת מחברות בתי הקולנוע המובילות בארץ, ומפעילה כ-14 בתי קולנוע הפזורים ברחבי הארץ באזורים שונים, ומכילים כ-96 מסכי קולנוע אשר עליהם מוקרנים הסרטים.  

רשת בתי קולנוע רב חן, השייכת לקבוצת תיאטראות ישראל (המחזיקה בבעלותה גם את רשת בתי הקולנוע של יס פלאנט) ומחזיקה תחת חסותה שמונה בתי קולנוע שונים במקומות שונים בארץ, בין היתר בתל אביב, מודיעין, רחובות, קריית אונו, ירושלים, הרצליה, גבעתיים ופתח תקווה.

כמו כן, ברשת בתי קולנוע רב חן, תוכלו למצוא מתחם ווי איי פי, תוכלו לקבל הטבות לימי הולדת, לבצע ימי כיף לעובדי חברה ועוד. הרשת דואגת להציג בבתי הקולנוע השונים שלה את הסרטים הכי חמים, הכי נחשבים והכי פופלריים, על מנת להעניק לצופה את חוויית הצפייה הטובה והחווייתית ביותר.

לסיום

במידה ואתם מעוניינים לצאת לבלות בקולנוע, קולנוע רב חן הוא הקולנוע המומלץ ביותר עבורכם. תוכלו להנות מסרט טוב, באולמות קולנוע איכותיים ביותר, וכן במחירים אטרקטייבים לכל כיס. נוסף על כך, על פי רוב של בתי הקולנוע של רשת רב חן, תוכלו למצוא באזור הקולנוע מסעדות, חנויות, ומתחם בילויים וחיי לילה, אשר יוכל להנעים את זמנכם לפני הסרט או לאחר מכן.

 

Tagged with:     , , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *