מתלבטים על פינוק ליום הולדת ? חמי יואב זו התשובה

חמי יואב, בריכה

כל שנה יש לנו את האתגר המציק הזה של "צרות של עשירים" – מה נעשה הפעם לאותו אדם קרוב שאנחנו כל כך אוהבים ליום ההולדת?

כל שנה אנחנו נדרשים להמציא את עצמנו מחדש וזה די מתיש ולעיתים מציק. החוכמה היא לתכנן את הנושא כמה שיותר זמן מראש על מנת שלא ניכנס ללחץ לקראת המועד עצמו. במקרה ואתם מתקרבים ליום הולדת של חבר יקר או אדם קרוב ולא יודעים מה לעשות – אין סתם שחמי יואב זו התשובה בשבילכם.

למה לבחור דווקא בחמי יואב?

  1. מעיינות חמי יואב – מדובר בבריכות מים תרמו מינרליים מהמובילים בישראל אשר המים נשאבים ממעמקי האדמה ומוזרמים בהרכבם הטבעי בטמפרטורה של שלושים ושבע עד שלושים ותשע מעלות ישר למעיינות. המים עשירים בגופרית שלה יש סגולות ייחודיות של ריפוי, סיוע והתחדשות לתאי הגוף והתרוממות הנפש.
  2. ברכת מפלים – חמי יואב מציעים בריכות עם מפלים אשר מגיעים לעומק של מטר ועשרים ומאפשרים להנות מעיסוי מפנק של מים זורמים אשר בעוצמה על הגוף.
  3. סאונות – מדובר בסאונה יבשה וסאונה רטובה אשר אפשר להנות מהן לאורך השהות שוב ושוב ללא הגבלה.
  4. ספא דגים – מדובר על פינוק המוכר גם בשם פדיקור דגים. זו בריכה שיש בה דגים קטנים אשר מסירים את העור הקשה ברגליים ומעניקים פדיקור מפנק שמטפל בבעיות של עור קשה ברגליים, יבלות, מחלות עור ופזוריאזיס.
  5. ג'קוזי מפנק – בנוסף לכל הפינוקים שפורטו עד כה, חמי יואב מציעים גם ג'קוזי מפנק וכיפי לנופשים בו אשר מכיל מים מתוקים ומאפשר להנות ממים חמים ומבעבעים.

לסיכום, לאחר כל הפינוקים שפורטו פה לעיל ובגלל עוד הרבה נוספים, אין ספק שכאשר אתם נתקלים בפעם הבאה בשאלה מה לקנות למישהו יקר ושאוהבים ליום ההולדת, קנו לו יום כיף בחמי יואב. כמות האפשרויות של פינוקים שאפשר לחוות שם היא אין סופית וכל אחד מוצא את מקומו. היתרון המרכזי של חמי יואב שאין סיכוי שמי שנוסע לשם לא ימצא את מה שמתאים לו. המבחר פשוט נהדר ונפלא ולכן אין איפה לטעות.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *