החוויה האחרונה שלי עם הילדים בקיפצובה

רכבת הרים

אטרקציות מגניבות, נוף מרהיב של הרי ירושלים ובעיקר – תחשת חופש וההנאה לילדים (וגם להורים). כשזה נוגע לפארק הילדים "קיפצובה", הכיף אינו נגמר לעולם, והחיוך שלהם לא יירד לשניה מהפנים.

אז ארזנו תיק ואת כל המשפחה, והתחלנו בנסיעה לעבר קיבוץ צובה, באזור ירושלים, אשר בו ממקום הפארק המדהים קיפצובה. כל הדרך (שארכה כ-45 דקות מתל אביב), הילדים היו נרגשים ונלהבים ומוכנים במלא המרץ למה שהם הולכים לחוות ביום כיף שאנחנו, ההורים ארגנו להם.
לאחר הנסיעה (האנרגטית במיוחד יש לציין), הגענו אל הפארק, וגילינו שכל כולו מורכב מפעילויות ואטרקציות שילדים (קטנים וגדולים כאחד) באמת אוהבים.

פארק קיפצובה מתשרע על שטח של כ-12 דונם, המוקדש כל כולו לחוויות והרפתקאות שהילדים שלנו עוד יזכרו למשך שנים רבות שיהיו גדולים

בנתיים נתמקד בהווה. כאשר הגענו לקיפצובה, התגלו לנגד עינינו אזורים שונים המורכבים ממתחמים בעלי קונספט מסוים, כאשר כל מתחם פונה למגוון שונה של גילאים. כך שגם הקטנטנים שלכם, גם ילדים בגיל בית ספר יסודי ואפילו מתבגרים יוכלו למצוא את עצמם שם נהנים בלי סוף.

תחילה הגענו לחצר המרכזית, המקום בו מתחיל הקסם. החצר היתה עמוסה במתנקי מתנפחים ייחודיים ומקוריים, וכמובן – מקום ישיבה להורים, שם יכולנו להיות בקשר עין מתמיד עם הילדים בזמן שהם עוברים ממתקן למתקן ומוציאים אנרגיות בלי סוף. כאשר סיימו הילדים לקפץ בין מתנפח אחד לשני, הם עברו ישר לאופניים התלת מימד שנמצאים בסמוך למתנפחים, ולמכוניות המתנגשות, כדי לפרוק עוד קצת אנרגיה אחד נגד השני. עוד במתחם החצר נגלה לנגד עינינו גם מבנה בעל שלוש קומות שכלל מגלשות, שקי אגרוף, מנהרות ועוד, ומבנה נוסף בן שתי קומות, הכלל מסלולי אומגה, גשר חבלים ומתקנים נוספים (לילדים שחובבי פעילויות אקסטרים). אין ספק שהמגוון הרחב של הפעילויות בהחלט יכול לבלבל ילד שרק מחפש הרפתקאות.

בשעה 13:00 בערך, שהשמש הורתה על אמצע היום, הילדים הרגישו מותשים ועל כן פנו אלינו בבקשה לאכול. כמובן שברגע אחד מצאנו את עצמנו עומדים מול מתחם ענק של מקומות ישיבה המותאמים לפיקניק עצמאי, וכן מסעדה המציעה מזון מהיר.

עם אנרגיות מחודשות התחלנו לצעוד אל עבר המשחקייה, אשר בה נמצא מתחם ג'ימבורי, בריכת כדורים, מכוניות בימבה וגולת הכותרת – עמדות פלייסטיישן, ומתחם משחקי וידיאו KINNECT.

לכל מי שתוהה כמה עולה כרטיס של יום כיף לכל הטוב הזה, הופתענו לגלות כי בכל הנוגע להטבות – קיפצובה מתמחה בהן. ראשית, תוכלו למצוא באתר קיפצובה הטבות והנחות של כ-15 אחוזים. שנית, דעו כי חברות האשראי השונות מציעות כניסה לקיפצובה בהטבות שונות גם כן, ביניהם כרטיסים 1+1 דרך האתר של חברת האשראי אליה אתם שייכים. כמו כן, מציע פארק קיפצובה הטבות לחברי המועדון שלו, אלה אשר רוכשים כרטיסייה במחיר משתלם במיוחד, למשך 11 כניסות עבור כל המשפחה.

אם כן, אין ספק כי מדובר בחוויה מדהימה, מעוררת חושים, המתאימה לכל המשפחה. במתחם קיפצובה תוכלו למצוא את כל האטקרציות שילדים אוהבים במקום אחד, מבלי להתפשר על איזו משחקייה קטנה באזור מגוריכם. מדובר ללא ספק ביום כיף וגיבוש משפחתי, אשר ייצור עבורכם זכרונות רבים.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *