ס פלאנט | בילוי משפחתי

קולנוע

אם תבחרו לשקול לאן לצאת לבלות בסוף השבוע או כבילוי ערב במהלך כל השבוע, מתחם יס פלאנט הוא התשובה עבורכם לסוג בילוי אולטימטיבי ומהנה

יס פלאנט ידוע כמתחם האהוב ביותר על כל קשת הגילאים, מקום המציע לא רק אפשרות נהדרת לצפייה בכל הסרטים העכשוויים ביותר בצורה המהנה והמתקדמת ביותר מבין בתי הקולנוע בארץ, אלא יס פלאנט הוא גם מתחם בילוי וקניון אטרקטיבי לכל דבר, שם תוכלו לבלות בבתי הקפה או ליהנות מכל מתחמי הקניות המרהיבים במקום.
במתחם יס פלאנט תוכלו ליהנות מכל סרט שתבחרו, באיכויות צפייה מובילות ומתקדמות, במבצע משתלם של רכישת כרטיס אחד פלוס אחד ללקוחות בעלי כרטיס אשראי.
אין כבר צורך להמתין לסרט האהוב עליכם שיגיע לאחר זמן ממושך מדי לכבלים, במתחם יס פלאנט תוכלו ליהנות ישירות מכל סרט במחירי מבצע מוזלים וליהנות מחוויות צפייה אדירות- מסכי קולנוע ענקיים, מערכת סאונד מתקדמת ומרגשת ומערכות ישיבה נוחות ומפנקות.
הצפייה בכל סרט במתחם יס פלאנט תהפוך לחוויה בלתי נשכחת, אחריה לא תרצו לצפות בסרטים על מרקע הטלוויזיה הקטן.
תפריט הקולנוע גם הוא מתחדש בכל עת וכולל מבצעים רבים, כך שתוכלו להתפנק בחטיפים איכותיים וטעימים או בפופקורן מעולה במחיר מצוין במהלך הצפייה בסרט.


במקום גם הופעות ופעילויות שונות ומרתקות לכל המשפחה כך שתוכלו להגיע גם עם הילדים הקטנים יותר וליהנות מכל רגע.


ניתן לבחור למשל מבין כל סוגי הפעילויות את הפעילות האהובה עליכם- אם זו פעילות מהנה לחג, הרקדה המונית, סדנאות יצירה מגוונות, בניה של פאזל ענקי ברחבת המתחם ועוד מגוון רב של שלל הופעות ופעילויות מרתקות ומהנות לקטנטנים.
ואם תרצו לבלות במתחם הוי איי פי גם כאן תגלו עולם שלם ויוקרתי של איכות ואפשרויות בילוי מהנות ויוצאות דופן שישאירו אתכם עם טעם של עוד. בהזמנת מתחם הוי איי פי תוכלו ליהנות לא רק מצפייה מהנה בסרט, אלא גם מתפריט עשיר הכולל מנות עיקריות מעולות וקינוחים, לצד שימוש חופשי להנאתכם במזנון הקולנוע, כך שלכם ולמוזמנים שלכם תישאר חוויה מדהימה ובלתי נשכחת במיוחד.

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *