קיפצובה | זמן הורים וילדים

פארק , ילדים , מתקנים

בתור הורים אנחנו מוצאים את עצמנו חושבים כל הזמן מה לעשות עם הילדים שיהיה להם מהנה ומעניין ולא יצטרכו לחזור על אותם משחקים משעממים שלא מעניינים אותם או מאתגרים אותם

אחת האטרקציות שילדים הכי אוהבים היא קיפצובה. מדובר על פארק שעשועים המלא בסוגים שונים של פעילויות שמתאימות לכל גילאי הילדים וכך אם יש למישהו ילדים בגילאים שונים הם יכולים למצוא משחקים שמעניינים אותם ולהנות כל אחד בגזרה שלו. אז מה יש בעצם לקיפצובה להציע?

חגיגת יום הולדת לילדים

מעבר למתקנים כיפיים שאפשר לבלות בהם, יש גם אפשרות לארגן מסיבת יום הולדת לילדים שלכם בקיפצובה אשר תהיה הפקה בלתי נשכחת. מדובר על פעילות שמשלבת משחקים במתקנים השונים, הפרחת יונים ואפילו סדנת שוקולד. זהו מסוג הימים שההורים יכולים להביא את הילדים למסיבת היום הולדת וללכת להתעסק בענייניהם למספר שעות ולהיות בראש שקט לכמה שעות. מומלץ בחום.

יום כיף להורים וילדים

מעבר לכיף של הילדים באופן עצמאי במתקנים שיש בקיפצובה יש אפשרות לקיים פעילות שמשלבת את ההורים והילדים יחד. החל מפעילות מונחית שמשלבת שירה וריקודים במרחב המרכז ועד לארוחה כיפית שאוכלים יחד ואז אפשר פשוט לנסוע הביתה וללכת לישון. ברגע שמדובר בפעילות משותפת, אז ניתן להורים ולילדים זמן איכות אמיתי ומיוחד כי אין צורך להתעסק בדברים טכניים מסביב.

חוויה קבוצתית לגנים ובתי ספר

מעבר לפעילויות נקודתיות של ילדים והורים, יש גם פעילויות מאורגנות של בתי ספר וגני ילדים. על מנת להוציא את הילדים מהמסגרות הרגילות אשר מהוות את השגרה השוחקת, יש בקיפצובה גם מענה לפעילויות רחבות יותר אשר נותנות ערך מוסף לילדים ברמת הגיבוש והעניין. כאשר מדובר על פעילויות אלו יש כמובן התייחסות לחשיבות של בטיחות ולכך שצריך להיות עם קשב גבוה לכל הילדים ולהביא מספיק מנחים כדי למנוע תאונות אפשריות.

יום גיבוש למבוגרים

אמנם קיפצובה נתפס כמקום ייעודי לילדים בלבד אבל גם מבוגרים יכולים להינות בו. יש בקפצובה פעילויות גיבוש למבוגרים אשר אי אפשר להישאר אדישים להם. אם אתם רוצים לערוך יום כיף בעבודה שיהיה בלתי נשכח – ביחרו בקיפצובה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *