סופר פארם – המקום המושלם לאיתור תרופות, חטיפים וטופינים

סופר פארם, בית מרקחת

כאשר אתם צריכים לעשות קניות וגם לקנות תרופות, המקום הכי טוב לבלות בו הוא הסופר פארם! בסופר פארם תוכלו למצוא צידה לדרך לטיולים, ממתקים, חטיפים וכמובן תרופות אשר יסופקו על ידי צוות רוקחים

בשונה מבית מרקחת שהוא בית מרקחת בלבד, הסופר פארם מספק לכם את כל מה שנדרש עבורכם גם בקניות היומיומיות. סופר פארם הוא ללא ספק אחד המקומות בו המגוון בסוגי המוצרים לבחירה הולך וגדל, ומשנה לשנה נוספים מוצרים נוספים למכירה על ידי רשת בתי המרקחת הנודעת.

בסופר פארם ניתן לבלות עם הילדים והמשפחה ביום הקניות

סופר פארם הוא גם מקום המספק תרופות מרשם או תרופות ללא מרשם להקלה בעומסים גופניים שונים, וגם חנות המספקת פתרונות קנייה מרובים. ברשת ניתן למצוא גם מוצרי קוסמטיקה במבחר גדול, מחזקי-ציפורניים, משייפי ציפורניים, ותמרוקים. סופר פארם מספק גם כלים נרחבים לניקוי השיניים, החל ממברשות שיניים פשוטות ועד אלקטרוניות, וסוגים רבים של משחות שיניים ממובילי המותגים.

סופר פארם אפשרי לקנייה גם בשעות לא קונבנציונליות

בשל כך שזו רשת בתי מרקחת, הנוהל אומר שיש לקבוע סופר פארם תורן ללילה, לחג ולשבת. בכל עיר או אזור יש לפחות סופר פארם אחד שכזה. ניתן לבדוק מי הוא – על פי אזור מגורים שלכם. אם אתם זקוקים לתרופה בלילה או להשלמת קניית חטיף, ממתק, טופין או מוצר קוסמטי, ניתן להשלים את המוצר גם בשעות מאוחרות. עובדה זו מהווה יתרון אדיר לרשת על פני חנויות הנועלות את שעריהן בתום יום העסקים.

סופר פארם מחזיק תמיד במוצרים עדכניים

אם לחברת התרופות ממנה אתם רגילים לצרוך אותן קמו מתחרות, אנו נהיה מהראשונים בארץ לדעת על כך ולשווק את מוצרי המתחרות. אם יצא ממתק או חטיף חדש וידוע למעטים, אנו נהיה מהראשונים לדעת על כך ולשווק אותו. אנו תמיד היינו הראשונים בעדכניות ובחלוציות. אם אתם רוצים לדעת מה יהיה הטרנד הבא בתרופות, בתמרוקים ובחטיפים/טופינים, תהיו לקוחות סופר פארם ותיוותרו תמיד מעל לכלל! סופר פארם מחזיק במיטב הסחורות והמוצרים, ויודע לחזות בסיכוי גבוה – אלו מוצרים יתפסו את הבימה הישראלית כמוצרים מובילים בעתיד.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *