רפטינג בנהר הירדן – חווייה משפחתית

נהר , קייק , רפטינג

הילדים בחופש ואתם חושבים על דרכים יצירתיות ליצור עבורם פעילות מהנה? מעוניינים לקחת יום חופש מהשגרה השוחקת ולנסוע לצפון היפיפייה ליום שכולו כיף וגיבוש משפחתי?

דעו כי יש אינספור אטרקציות בצפון, אשר רק מחכות שתגיעו לבקר בהן! סנפלינג, מסלולי טיולים, טרקטורונים, פיינטבול, רכיבה על סוסים, או טיולי ג'יפים – לא משנה באיזו אטרקציה תבחרו, העיקר שלא תפסיקו לחייך כל היום ולחוש הנאה רבה.

אחת מבין האטרקציות המובילות באזור הצפון, היא רפטינג בנהר הירדן, בגליל העליון, כ-10 דקות מראש פינה, בלב טבע ונוף מדהימים ביופיים. רפטינג בנהר הירדן הינה פעילות ספורטיבית מהנה במיוחד, המתאימה לכל הגילאים, ובעיקר לקבוצות גדולות או משפחות. כאשר תגיעו למתחם הרפטינג, תקבלו סירת משוטים גדולה, ומספר משוטים, אשר באמצעותם תוונטו את דרכם במורד הנהר. במהלך השיט תפגשו במפלים קטנים וכיפים, תתרעננו במים הצלולים, ותפגשו סירות מטיילים אחרות אשר איתם תוכלו להתחרות.

בנוסף לכל האקשן והאדנרלין שאינו נגמר, לא תוכלו להתעלם מן המקום הקסום בו אתם נמצאים.

הטבע המופלא של ארצנו הקטנה, אשר נראה במלוא עוצמתו. המים הצלולים הזורמים, לצד הצמחייה המימית שבנהר, והצמחייה שנמצאת על גדותיו. תוכלו להבחין בהרבה צבעים ירוקים וכחולים, כצבעי הטבע. יחד עם השמש החמימה המוסיפה רבות לפעילות, הופך רפטינג בנהר הירדן לחווייה בלתי נשכחת להורים ולילדים כאחד.

לרפטינג נהר הירדן קיימים שני מסלולי שייט לבחירתכם: מסלול סוער – אורכו בין 3 ל5 שעות, והוא מותאם לקבוצות של בין 8 ל12 משתתפים. המסלול מתחיל ממתחם הרפטינג ומסתיים בגדר הדודות או בגשר כפר הנשיא.
המסלול הרגיל לעומת זאת, אורכו כ- 4.5 ק"מ (כשעה ורבע). מסלול זה עובר מתחת לגשר בנות יעקב ומסתיים לאחר עיקול נהר אמיתי, במצודת עטרת, מצודה צלבנית מסתורית עם סיפור מרתק.

מעבר לשייט עצמו, במתחם רפטינג נהר הירדן, תוכלו להנות ממגוון פעילויות ואטרקציות נוספות, על רקע השטחים הפתוחים של נופי הגליל. כך למשל, תוכלו להנות מטיולי טרקטורונים, אומגה למי הנהר, טיולי ריינג'רים, טיולי אופניים, נהיגה ברכבי שטח מסוג רייזר לצד הנהר ועוד.

כמו כן, לאחר השייט ושאר הפעיליות, תוכלו להנות יחדיו ממאכלים טעימים במיוחד, המוגשים במסעדת "איסקנדר" הנמצאת במתחם רפטינג נהר הירדן. כמו כן, תוכלו לערוך ברפטינג נהר הירדן אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, בר/ בת מצווה ועוד.

לסיום, במידה ואתם מעוניינים בחוויה משפחתית אשר תאחד אתכם ותיצור הווי וגיבוש משפחתי, אין ספק כי רפטינג נהר הירדן הוא הפתרון הראוי. מדובר ביום כיף, מהבוקר עד הערב, שבו תוכלו ליצור הרבה זכרונות משותפים, שיישארו איתכם זמן רב.
במידה ואתם אכן מעוניינים להגיע למתחם, דעו כי שעות הפעילות של האתר הינם בין 9:30 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, לא כולל שבתות וחגים.  

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *