גם מהנה וגם מלמד –מוזיאון המדע מדעטק בחיפה

מוזיאון

הילדים בחופש ואתם מחפשים להם פעילות חווייתית בעלת ערך מוסף? אין ספק שבילוי במוזיאון המדע מדעטק בחיפה, הוא הבילוי האולטימטיבי

הוא מיועד לכל הגילאים ומתפקד כהרפתקה ייחודית לכל המשפחה. בילוי במוזיאון המדע מדעטק יעביר לכם יום שלם של כיף, גילויים חדשים, ובעיקר – גיבוש משפחתי.

למי שלא שמע על המוזיאון, מדובר באחד מתוך ארבעה מוזיאוני מדע הנמצאים בישראל, ומיועד ומותאם בייחוד לילדים. מוזיאון המדע מדעטק נחשב לאחד המוזיאונים המעניינים והידידותיים ביותר לילדים, ועל כן נחשב כחווייה ייחודית יוצאת דופן עבור ילדיכם. במוזיאון תוכלו למצוא תערוכות, פעילויות והתנסויות לילדים, שדרכן יצליחו הילדים ללמוד דברים חדשים רלוונטיים, בצורה המותאמת בדיוק להם.

מוזיאון המדע מדעטק נחשב כמוזיאון המציע בילוי לכל המשפחה כולה.

גם אתם, ההורים תוכלו להנות משלל מוצגים מרתקים, המעבירים מידע מעניין במיוחד על העולם שאנו חיים בו ועל הטכנולוגיה הסובבת אותנו. תוכלו להתרשם במוזיאון מיותר מ-600 מוצגים הניתנים למגע ולהפעלה אשר דרכם ניתן להבין תופעות מדעיות וטכנולוגיות בדרכים חווייתיות של משחקים והתנסויות עצמיות. הרי, אין דרך יותר טובה ללמוד מאשר ניסיון עצמי.

במוזיאון עצמו, תוכלו לבקר בכ-17 תערוכות שונות, אשר כל אחד מתמקדת בנושא אחר. בין היתר, תערוכת מדעי החיוך, תערוכת אסטרונומיה, תערוכת מאחורי הקסמים, תערוכת לאונרדו דה וינצ'י, תערוכת אנרגיה ירוקה ועוד. יש לציין כי כל תערוכה משמשת כעולם ומלואו בפני עצמה, מציעה מוצגים אחרים אשר כולם ניתנים למגע ולהפעלה.

מוזיאון המדע מדעטק, כשמו כן הוא – עוסק במדע וגם בטכנולוגיה, ומנסה במשך כל שנות פועלו להתחדש, להתעדכן ולהתאים עצמו למציאות הטכנולוגית שאנו נמצאים בה כיום. מכיוון שכך, כיום תוכלו להוריד לסמארטפון שלכם אפליקציה של המוזיאון, אשר תשמש אתכם למעין משחק מאתגר בכל זמן שהותכם במוזיאון. תוכלו לצאת לסיור אינטראקטיבי ומרתק בכל רחבי המוזיאון, ולחפש מוצגים שונים שתגלו אותם בעקבות רמזים ומענה על חידות מסוימות דרך האפליקציה.

אם כן, מוזיאון המדע מדעטק בחיפה הינו הבילוי האולטימטיבי לילדים ומשפחות. כמו כן, ניתן לסגור את המקום לאירועים פרטיים או עסקיים, ולהעניק חוויה ייחודית למוזמנים.

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *