מבחן הקיץ שלנו – ימית 2000 VS מימדיון

השוואה

אחד האטרקציות הגדולות והפופלריות ביותר לילדים בחופשת הקיץ היא בילוי בפארק מים כלשהו. אין ספק כ פארק מים פותח לילדים עולם נפלא שכולו כיף, הנאה, אקסטרים ושכשוכים במים, למשך יום שלם.

פארקי מים הינם למעשה מתחם עצום שבו ניתן למצוא עשרות מגלשות מים בגדלים שונים, גבהים שונים, צורות, סגנונות וכו. בנוסף, לרוב תוכלו למצוא במתחם הפארקים גם בריכות שחיה רגילות. בארצנו, קיימים הרבה פארקי מים, לאורכה ורוחבה של הארץ. אך, שני פארקי המים המוצלחים ביותר הינם פארק המים "ימית 2000" ופארק המים "המימדיון".

אם כן, במידה ואתם חפצים לקחת את ילדיכם החמודים ליום כיף בבפארק שכולו מים, תוכלו להעזר בהשוואה הבאה בין ימית 2000 למימדיון, ובכך לייעל לכם את תהליך ההחלטה לאיזה פארק ללכת.  קיימים מספר פרמטרים שבעזרתם ניתן להשוות את שני הפארקים:

מיקום 

ימית פארק המים ממוקם בדרום מזרח חולון, ואילו המימדיון ממוקם בלב תל אביב, במתחם גני יהושע.

שטח 

פארק המים ימית 2000 משתרע על שקט של כ-70 דונם, לעומת פארק המימדיון אשר משתרע על שטח של כ-100 דונם.

מתקני מים 

בפארק ימית 2000 תוכלו למצוא מגלשות מים אקסטרימיות וייחודיות. בין היתר מגלשת ספייס בול, סופר קמיקזה, בלאק הול, בננה ג'אמפ, אמזונס, מגלשות הקשת, מגלשות סללום עווד. בפארק המימדיון תוכלו להנות ממתקני המים של מדרון פרוע, מלגשות מטאות (הכוללות גלישה באמצעות שכיבה על גלשן), מגלשות סללום חדשות, ומגשלת הסייד ווינדר המפורסמת.

בריכות 

כמו כן בשני הפארקים תוכלו למצוא בריכות שחייה רגילות, בריכות גלים, בריכות הרפתקאות, וכן בפארק המימדיון גם מעיין רגוע לשיט אבובים.

פעילויות יבשות 

מלבד מגלשות מים ובריכות שחייה, בשני הפארקים הללו תוכלו למצוא גם פעילויות אשר לא כוללות הירטבות במים. כך למשל, בפארק המימידיון תוכלו להנות במתקני ספורט, ביניהם: מגרש כדורסל, שערי כדורגל, מגרש כדורעף חופים ועוד. כמו כן, קיים צוות בידור ייחודי לפארק, אשר אותו תוכלו לראות בהופעות חיות על הבמה במתחם, ולהקפיד שאתם אכן נשארים במצב רוח טוב. בפארק ימית 2000 תוכלו למצוא גם כן מגרשי ספורט מגוונים, כולל מגרש מיני פיץ וחדרי כושר.

עולם הילדים

כל פארק מים שמכבד את עצמו, מקים במתחם הפארק מתחם מים קטן המיועד לקטנטנים. כך, בימית 2000 תוכלו למצוא את אחד מעולמות הילדים הגדולים בעולם. מתחם זה כולל בין היתר בריכה חיצונית, משטח התזה, בריכת פעוטות טרופית, עולם הילד המקורה, מתקן דלי מים נשפך ועוד. כמו כן, גם במימידיון תוכלו להנות בבריכת פעוטות, ובמתחם עולם הילד עבור הקטנטנים.

מזון ומשקאות 

שני הפארקים ניחנו בשטח רחב של מדשאות עם כסאות מוצלים, וכן דוכני אוכל ושתיה זמינים ומיידים לנוחויותכם.

מחיר 

מחיר כרטיס כניסה מלא לפארק ימית 2000 הינו 106 שקלים, בעוד לפארק המימדיון תצטרכו לשלם כ- 117 שקלים.

אם כן, ניתן לראות כי ישנם דברים דומים ושונים בין שני הפארקים הללו. תוכלו להחליט איזה מהם הוא המומלץ ביותר עבורכם, או פשוט – לבקר בשניהם לסירוגין.

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *