אטרקציות מומלצות לטיול בצפון

שייט

עולם הבילויים הוא רחב מאוד וכולל בתוכו סוגים שונים ומשונים של בילויים.

כאשר נוסעים לחופשה צריך ומומלץ שיהיו לנו רשימה של אטרקציות שאנחנו מתכוונים לעשות משום שללא תכנון אנחנו עלולים לפספס פעילויות אופציונאליות וחבל. כאשר נוסעים לצפון יש כמה אטרקציות שיהיה פשע לפספס:

אטרקציה ראשונה – שייט בירדן

זה לא משנה באיזה פורמט או מה עושים, אסור לכם להחמיץ את זה. רפטינג בנהר ירדן ניתן לעשות בכל מיני סוגים של מסגרות: לעיתים שייט באבובים, לעיתים שייט בסירות ולעיתים אפילו בננה. בגלל שהירדן הוא נהר יחסית עשיר במים זו תהיה טעות לא לעשות בו איזו שהיא פעילות ימית ולכן תדאגו מראש לכך שיש לכם תוכניות מסודרות בנושא.

אטרקציה שנייה – החלקה על הקרח במטולה

אחד הדברים הכיפיים בימי הקיץ החמים הוא לנסוע למטולה ולהחליק שם על הקרח. מגיעים מבחוץ עם כל החום ששורר בחוץ ואז להיכנס למקום נעים וממוזג ושאפשר פשוט לבלות בו שעות. חוץ מזה, למי שרוצה לתרגל פעילות ספורטיבית אבל לא להיצלות בשמש ובלחות, זה בדיוק המקום לעשות את זה. מדובר על אטרקציה מיוחדת באופן ספציפי ביחס לאטרקציות אחרות משום שהיא שילוב של ספורט ופעילות של כל המשפחה.

אטרקציה שלישית – קטיפת דובדבנים

אם מזדמן לכם להגיע לרמת הגולן בעונה הרלוונטית, זו אחת האטרקציות הכי נהדרות שיש. מדובר על חיבור לטבע בשילוב עם פעילות משפחתית כיפית ובעיקר שונה לחלוטין ממה שאנחנו עושים רוב היום. רובנו עובדים בעבודות שהן מול מחשב ולכן רוב היום אנחנו נמצאים במצב בו אנחנו בעיקר מקופלים מול מסך. כאשר הולכים על אטרקציה כמו קטיפת דובדבנים חווים את השילוב של עבודה פיזית יחד עם שהות בחיק הטבע ומבחינת סוגי האטרקציות המוצעות בצפון, זו אחת המובילות והנהדרות שיש.

אטרקציה רביעית – מסעדה מקומית

אומנם לא מדובר על אטרקציות מיוחדות במיוחד כי מסעדות יש בכל מקום אבל ההזדמנות ללכת למסעדה מקומית ולטעום אוכל שיש רק בצפון הארץ היא מיוחדת ונפלאה ולכן מומלצת מאוד.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם נוסעים צפונה תפרגנו לעצמכם את אחת האטרקציות המפורטות כאן.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *