נוסעים לאילת? לכו למצנחי הים האדום

מצנחי הים האדום

כאשר נוסעים לנופש באילת, יש תמיד הרבה פעילויות שאפשר לעשות. העיר אילת טף פעם לא מפסיקה להיות מזמינ ומפנקת

עם זאת, על מנת להספיק כל פעם פעילות אחרת שתהיה מהנה ומעשירה כדאי לעשות תכנית מראש של הפעילויות שיש לעשות באילת ולראות איך מתכננים אותן נכון. אנחנו כבר ממליצים לכם- פעם הבאה שאתם נוסעים לאילת, סעו למצנחי הים האדום. 

למה לנסוע למצנחי הים האדום?

מדובר על מועדון ספורט ימי ותיק אשר נוסד בשנות השבעים ומהווה כיום אחד ממועדוני הספורט הימי המובילים בישראל. החברה הוקמה על ידי בוגרי חיל הים, אוהבי הים אשר מנחילים את אהבת הים והאתגרים שהים מביא עימו בגלישה ושחייה במים. 

אלו פעילויות מקיימים במצנחי הים האדום?

דבר ראשון והכי מרגש הוא גלישה באמצעות מצנחי הרחיפה. מדובר על אחד מענפי הספורט המרגשים ביותר שיש. מצנחי הרחיפה נגררים על ידי סירה מהירה כך שתוך מספר שניות המצנח המחובר לסירה ממריא לגבהים עצומים מעל פני הים והגולש מוצא את עצמו מעופף מעל ארבע מדינות: ישראל, ירדן, מצריים וסעודיה. הריחוף באמצעות מצנח הרחיפה היא חוויה כל כך מיוחדת שלא ניתן לשכוח.

בנוסף לפעילות של מצנחי הרחיפה, יש פעילויות נוספות שמתקיימות במצנחי הים האדום כמו למשל ג'ט סקי אשר מתבצע בהדרכת מדריכי סקי מוסמכים ומנוסים. כמו כן, מתקיימת פעילות של נהיגה עצמאית בסירות מנוע משפחתיות (שאינה כרוכה ברישיון מיוחד). מי שעוד לא מצא שובע בפעילויות שהוצעו עד כה יכול גם לקבל סוגים שונים של רכיבות: רכיבה על בננה, רכיבה על אבוב חדיש ואפילו השטה של סירת פדלים משפחתית וחתירה בקייקים זוגיים.

מה לגבי פעילויות קבוצתיות?

מצנחי הים האדום מציעים גם פעילויות מגוונות לקבוצות גדולות של אנשים – עד מאתיים אנשים. בגלל שיש מגוון גדול של פעילויות כפי שפורט פה לעיל, יש מקום לכולם ויש מענה לצרכים והרצונות של כל אחד. השילוב של המגוון המפואר של הפעילויות יחד עם הנוכחות בעיר המדהימה אילת מביא לחוויה בלתי נשכחת ומגבשת לכל העובדים בארגון.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם מתלבטים – סעו לאילת למצנחי הים האדום.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *