סופרלנד | בילוי מושלם למשפחה

רכבת הרים

לצידה של העיר ראשון לציון, בלב החולות המרהיבים ליד הים מתנוסס לו פארק השעשועים המרהיב ביותר במדינת ישראל, זהו כמובן הסופרלנד. הסופרלנד הוא פארק שעשועים רחב ממדים אשר מתאים לכל הגילאים ולכל סוגי האנשים

הסופרלנד זהו פארק השעשועים המוביל במדינה ומהווה את האטרקציה הטובה ביותר עבור רוב האוכלוסייה במדינה.

פארק הסופרלנד קיים על שטח ענק של כ-80 דונמים, אנו גאים להגיד כי כל נקודה בפארק השעשועים סופרלנד היא מטופחת מיוחדת ונקייה והפארק מקנה למגיעים אליו תחושה כאילו יצאו מישראל והגיעו לפארק בחו״ל. בפארק השעשועים סופרלנד יש מגוון רחב של מקומות בילוי, שניתן פשוט לשבת בהם וליהנות מטבע ייחודי. פארק סופרלנד מכיל אגם מלאכותי בתוכו, כמובן וניתן לשייט בו וליהנות מהשפע שלו. האגם מעוצב בצורה ייחודיות עם מפעל מקסים שנשפך אליו וסלעים רבים שמקיפים אותו. חוץ מהאגם המרהיב ישנם אזורי דשא רבים בהם ניתן להירגע וליהנות מהאווירה. בפארק הסופרלנד יש כמובן מתחמי אוכל ושתייה רבים, ניתן לקנות אוכל מכל מגוון הטעמים שאתם מכירים, פשוט לקחת אותו ולינות באזורי השונים של הפארק.

כל אלה ועוד נמצאים בפארק, אך הדבר החשוב ביותר בסופרלנד הוא המתקנים המטורפים והייחודיים שיש רק בו. בסופרלנד יש מגוון רחב מאוד של מתקנים לכל סוגי הגילאים והעדפות. אנו נתחיל לציין את המתקנים הטובים ביותר של הסופרלנד שהם כמובן המתקנים המפחידים ביותר. המתקנים המפחידים והמטורפים ביותר בפארק הם כמובן הבנאג׳י והקומבה או המגדלור. לכל אלה מצטרפים המתקנים הקלים יותר לילדים ולמבוגרים כמו הגלגל ענק המיוחד שפארק, רכבות אטיות יותר או מכוניות מתנגשות.

פארק הסופרלנד הוא האטרקציה המושמת עבור כל המשפחה ואנו ממליצים ביותר להגיע אלינו ליהנות ממגוון האטרקציות הייחודיות שנמצאות רק בפארק זה. כרטיס הכניסה לסופרלנד הוא 60 שקלים לאדם והוא כולל את כל המתקנים פרט למתקן הבאנג׳י בפארק.

שעות הפתיחה של פארק הסופרלנד הן בדרך כלל בין 10 בבוקר ל-8 בערב ובשעות אלה ניתן ליהנות ללא הגבלה מכל האפשרויות שיש באתר.

בסופרלנד מעודדים הגעה של קבוצות גדולות לפארק ואנו יוצרים הטבות מיוחדות לאלה מכם שמעוניינים להגיע בקבוצות גדולות. לסופרלנד מענה טלפוני נרחב אשר ישמח לשמוע כל בקשה או טענה על הפארק, ובמענה זה נוכל לתאם אתכם את ההגעה של קבוצה גדולה כזו או אחרת. קבוצות גדולות בדרך כלל זוכות להנחות בכניסה ובמתקנים, ולכן חשוב לדבר אתנו לפני ההגעה לפארק הסופרלנד על מנת שנתאם את כל המנהלות לקבוצה הספציפית שלכם.

אז אם אתם מעוניינים בבילוי שונה ואיכותי, במקום מרהיב ביופיו ובעל אטרקציות בלתי נגמרות, אנו ממליצים לכם להגיע אלינו אל פארק הסופרלנד. אנו יכולים להבטיח לכם כי לא תתאכזבו מהפארק ותיהנו מכל המתקנים ומהחוויות שפארק הסופרלנד מציע לכל הבאים אליו.

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *