(no title)

הפעלה לילדים

חופשת הקיץ כבר החלה, והילדים שמחים ומאושרים לצאת לחופש מבית הספר. אמנם חופשת הקיץ מסמלת עבור הילדים כיף, הנאה, ואושר אינסופי, אך להורים לעומת זאת – המצב לא אינו כך. שכן, יש למצוא פעילויות ותעסוקה רבה עבור הילדים, על מנת שמצד אחד לא ישתמעממו, ומצד שני יוכלו לצבור חוויות חדשות שיזכרו לאורך זמן.

נכון, ילדים משעתממים בקלות, כל עוד הם נמצאים בחופש ללא מסגרת מסוימת. בגילאים קטנים, הילדים עדיין תלויים בנו, ההורים שנמצא להם איזו שהיא הפעלה מהנה שתפיג עבורם את השעמום. בין אם מדובר בקייטנות, חוגים, בילוי עם חברים, סרט, קניון ועוד. עם זאת, אחת האופציות המומלצות ביותר עבור תעסוקה לילדים בחופשה מבית הספר הוא ללא ספק – אטרקציות לילדים.

כיום, ברחבי הארץ פזורות מאות אטרקציות ייחודיות ומקוריות לילדים, בין אם מדובר בצפון הארץ, בדרום וכן במרכזה. אטרקציות לילדים הינן שונות ומגוונות, כך שכל אטרקציה טומנת בחובה חווייה מעניינת במיוחד, ייחודית, ולעיתים אף מלמדת ומעשירה תוך כדי הנאה.

ילדים הינם יצורים קטנים, המלאים בארנגיות שמתות להתפרץ החוצה, ובעלי סקרנות רבה לגלות דברים חדשים שאינם יודעים היום. אטרקציות לילדים יכולות ללמד את הילדים דברים חדשים, לגרום להם לתעסוקה, להרים להם את האדרנלין, ולגרום להם בעיקר – לבלות ולהנות מפעילויות שאינן שגרתיות.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי למרות שמדובר באטרקציות המוגדרות כאטרקציות לילדים, ההורים גם כן מוזמנים לבילוי, מה שהופך את האטרקציה לפעילות לכל המשפחה ולחווייה שללא ספק תורמת רבות לגיבוש המשפחתי. יחד עם הילדים, יכולים ההורים ללמוד מהם המון, להכיר אותם טוב יותר, לדעת מה תחומי העניין שלהם, ממה הם מתלהבים, מה משמח אותם וכיצד הם יוצרים ולומדים דברים חדשים.

בכל הנוגע לאטרקציות לילדים, דעו אתם ההורים, כי אתם יכולים להיות רגועים. ברוב האטרקציות ישנם מפעילים מומחים בתחומם, מקצועניים, שיודעים לדבר אל הילדים בגובה העיניים ולגרום להם להתעניין בפעילות. כמו כן, כתוצאה מהמגוון הרחב ביותר של סוגי אטרקציות לילדים ברחבי הארץ, כל ילד, לא משנה מה גילו, יוכל למצוא את תחומי העניין שלו בפעילויות השונות. כי הרי ידוע שישנן אטרקציות המתאימות לילדים בני 6, אשר וודאי פחות ירתקו ילדים בני 10.

אם כן, על מנת לעשות לכם קצת סדר בבלאגן בין כל האופציות האפשריות לבילוי עם הקטנטנים, הנה לפניכם רשימה של חמש אטרקציות לילדים (וכמובן שגם לכל המשפחה) מומלצות ביותר:

  1. אייסקייט – כי מי לא אוהב להחליק על הקרח? בימי הקיץ החמים מדובר ללא ספק באחת האטרקצות הפופלריות והאהובות ביותר. מתחם אייסקייט הינו מתחם מקורה (וקריר), המציע משטח החלקה על הקרח מקצועי ביותר, ובכך נותן מענה לכל חובבני ומקצועני ההחלקה על הקרח כאחד, מגיל 6 ומעלה, ומגובה 1.10 מטר.
    מתחם האייסקייט נמצא במספר מקומות באזור המרכז, ביניהם בתוך מתחם הלונה פארק בתל אביב, בסופרלנד בראשון לציון, בפארק הצפארי, ובפארק המים המימדיון.
    כאשר תכנסו לאזור האייסקייט לא תוכלו להתעלם מן האווירה הייחודית השוררת במקום, אשר תגרום לכם להתנתק מהשגרה באופן מיידי ולהשאב לחווייה מגניבה ומהנה. כמו כן, חברת אייסקייט מחזיקה בציוד משוכלל ומתקדם, על מנת להוות פעילות בטיחותית ככל הניתן לילדיכם.
    גודל משטח ההחלקה הוא כ-500 מ"ר של קרח אמיתי, באזור ממוזג באופן תמידי, על מנת לשמור על משטח הקרח יציב וחלק, גם בימי הקיץ.
    במתחם האייסקייט פועלים מדריכים רבים ומנוסים, אשר יישמחו לסייע לכם ולילדים שלכם בכל עת, וללמד אותם בהנאה רבה.
    פעילות החלקה על הקרח במתחם האייסקייט הינה ללא ספק חווייה יוצאת דופן אשר הילדים לא זוכים לחוות בכל יום במהלך שגרת יומם. 

    ריקוד

    אייסקייט חוויה בלתי נשכחת

  2. הגונדולייר – אטרקציית הגונדולייר, כשמה כן היא – לקוחה מהמילה גונדולה. כולנו מכירים את שיט הגונדולות המפורסם שניתן למצוא בונציה, איטיליה, אך מי אמר שאי אפשר גם בארץ? אטרקציית הגונדולייר, הממוקמת בפארק רעננה, מציעה לכם שייט גונדולות ייחודי ויחיד במינו בישראל. מדובר בשיט של כ-15 דקות או יותר על פני האגם בפארק רעננה, בסביבה פסטורלית וירוקה, אשר תשרה עליכם ועל ילדיכם אווירה נעימה, רגועה ושלווה. בזמן השייט עצמו, יתנגנו שירי ילדים ברקע, ועל מנת לגרות את סקרונתם, יוכלו הילדים לצפות ולהתרשם מבעלי החיים הייחודים החיים במי האגם. ללא ספק מדובר באחת האטרצקיות יוצאות הדופן הקיימות בישראל, המעניקות הזדמנות הן להורים והן לילדים לבלות יחדיו בבילוי מקורי אשר יוציא אותם מהשגרה.
    כמו כן, לאחר השייט, יוכלו הילדים להנות מסיור ברכבת בתחומי הפארק, בו יוכלו לצפות בעצים וצמחייה מיוחדת, לבקר בגן התבלינים, לבלות בפארק השעשועים, ועוד.
    חשוב לציין כי שייט הגונדולות בגונדולייר, אינו מיועד רק לילדים, שכן, גם אתם ההורים תוכלו לבלות בשייט זוגות רומנטי משלכם בכל זמן שתרצו. 

    הגונדולייר

    הגונדולייר רעננה

  3. לעוף על המים – אטרקציה הרפתקנית במיוחד, לילדים ומשפחות שאוהבים את הים, את האקסטרים ובעיקר את העיר אילת. לעוף על המים הינה אטרקציה ימית בעיר הדרומית אילת, המציעה שלל אטרקציות ימיות ייחודיות ומקוריות לכל הגילאים, ביניהן פעילויות ספורט ימי מטריפות חושים, וכן הפלגה בספינת מפרשים יוקרתית באורך של 15 מטרים, הכוללת אבזור מכל טוב. וכל זאת כאמור, על רקע הרי אילת המרהיבים.
    מבין הפעילויות של לעוף על המים, תוכלו למצוא שייט אקסטרים, אבובים, צלילה עם דופלינים, שייט נורדנו, סקי מים, ועוד. כמובן שאת כל הפעילויות הללו מעבירים ומסבירים מדריכים מנוסים ומקצועיים, כך שלא משנה אם זאת הפעם הראשונה שלכם, או שאתם נחשבים למומחים בתחום – אל דאגה.
    חווייה בלעוף על המים באילת ללא ספק תוכל לשדרג לכם את החופשה המשפחתית בצורה משמעותית ולהעניק לה טיפ טיפונת מקוריות ויציאה מהשגרה. 

    סירת מרוץ

    כיף שלם בים באילת

  4. טופ 94 – ואם נשאר לרגע בעיר הנופש אילת, תשמחו לדעת כי קיים פתרון נוסף להתחמק מהחום הכבד השורר בעיר בימי הקיץ החמים. מדובר בפארק טופ 94. מדובר בפארק הרפתקאות לכל המשפחה, הממוקם כ-7 דקות נסיעה מאזור בתי המלון בעיר.
    בפארק טופ 94, תוכלו למצוא שלל פעילויות אתגריות ייחודיות שלא תמצאו באף מקום אחד. הפארק, המשתרע על פני שטח של כ-10,000 מ"ר, מציע פעילויות כמו אזורי קירות טיפוס המגיעים לגובה של 9 מטרים, צוק טיפוס אתגרי בגובה 19 מטרים, מתקני בולדרינג ומדרגות, פארק חבלים, מתקן מקפצה חוויתי, חץ וקשת, וכן אומגה וסנפלינג לחובבי האקסטרים שבניכם.
    הכניסה למתחם הינה לילדים מעל גיל 5, וכן תכולו למצוא מתקנים במגוון רחב של רמות, אשר מתאימות לכל סוגי הגילאים. חוויה בטופ 94 הינה חוויה אקסטרימית מלאת אנדרנלין, היכולה לספק הרפתקאות רבות גם להורים שבניניו, ובכך ליצור חוויית גיבוש משפחתי.
    מעבר לפעילויות האתגריות בפארק, תוכלו ומצוא גם פינת משחקים ויצירה לקטנטנים, אזור מטווחי ירי מקצועיים ובטיחותיים, מתחם קאטרינג לחובבי נהיגת המרוצים, וכן מתחם פיינטבול.
    כך שבמידה ואתם רוצים לעשות הפסקה מהבטן גב בבריכה במלון באילת, טופ 94 הינו הבחירה האולטימטיבית למי שרוצה קצת אקשן בחופשה שלו.
  5. הקרקס החקלאי – מדובר באטרקציה יחידה מסוגה, המשלבת פעילויות קרקס ומופע בגינות ירק אורגניות. שני אומני הקרקס, נטלי והילל פרץ, הקימו משק חקלאות אורגנית במרכז עמק יזרעאל, ומעלים באזור מופעי קרקס חקלאי מודרני מרהיבים לקהל הרחב. בנוסף, מציעים האמנים חוויה מגבשת, לימודית ומהנה לכל גיל ולכל המשפחה. שלל המופעים משלבים מיומנות קרקס עוצרות נשימה מגוונות, אשר הופיעו בעברן בארץ ובאירופה.
    כחלק מן הפעילות, תוכלו אתם וילדיכם להנות בין היתר מסיור משחק ולימודי באזור המשק, תוך פתירת כתב חידה, סדנת נסיעה על חד אופן, סדנת ג'אגלינג, זריעות עציץ, משק חי של חמורים ועיזים, וכן מגלשת מים של אבובים. המקום מוצל, וקיימים בו גם שולחנות פיקניק המיועדים לנוחויות המבקרים.

    אבוב

    חוייה מהקרקס החקלאי

 

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *