איך לעצב מטבח במינימום תקציב

החלטתם לעצב את המטבח מחדש, המטבח הישן עשה את שלו והגיע הזמן להתחדש. יש כל כך הרבה אופציות והאפשרויות הם אין סופיות ועליות המטבח יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים, אז איך בכל זאת עושים את זה עם תקציב הגיוני ונמוך יחסית ועדיין שומרים על העיצוב שאנחנו רוצים והכי מדבר אלינו?

בראש ובראשונה אנחנו צריכים לשאול את עצמנו ממה אנחנו לא מרוצים במטבח הנוכחי שלנו לפי זה נדע איך לעצב את המטבח שלנו או מה להגיד לחברת עיצוב מטבחים, זה השלב הראשון שינחה אותנו לאורך הדרך בעיצוב המטבח החדש. השאלה השניה היא מה הוא המרחב הדינאמי שלנו שבו אנחנו הולכים לתזז בין המקרר לשיש ומשם לכיור, חשוב מאוד להתחשב במרחב התמרון וזה הכלל החשוב ביותר שאנו צריכים להתחשב בו כאשר אנחנו מעצבים את המטבח- נוחות העבודה.

כל מטבח אמור להיות מחולק לכמה אזורים – אזור העבודה (השיש והכיריים), אזור אחסון הכלים וחומרי הגלם, אזור ההכנה, ואזור המיועד לניקיון (הכיור והשיש שלידו). כשאר אנחנו מתכננים את המטבח ומתחשבים במרחב הדינאמי חלוקת הנקודות תנחה אותנו לעשות זאת בדרך הנכונה ביותר והנוחה ביותר לנו.

אז איך חוסכים הוצאות מיותרות ומביאים את המטבח למצב הכי אידאלי בתקציב שלנו?

אחת מהאופציות היא לבקש מחברת עיצוב מטבחים לעצב את המטבח ואת פינת האכילה באותו החלל, כך אנחנו בעצם הופכים את ארונות המטבח גם לשולחן אכילה ואנחנו חוסכים גם במקום וגם בתקציב.

עוד דרך לחסוך בעיצוב מטבחים יפה ואיכותי היא להשוות מחירים, אך כדי להשוות מחירים צריך להבין את התחום, לדעת על מה אנחנו משלמים ומה צריך לשאול, מעלויות השיש והארונות ועד עלויות המסילות של מגירות המטבח. תקראו על איך בונים מטבח וממה הוא מורכב ואז תכירו את השטח הרבה יותר טוב ויהיה לכם קל יותר לשאול את השאלות הנכונות שצריך לשאול וכך גם להבין על מה בדיוק הולך הכסף ואיפה אפשר לחסוך.

חיסכון באריחים יכול לחסון הרבה

אריחים לציפוי הקיר הם חשובים מאוד ויקרים מאוד לכן יש לחשוב מחוץ לקופסה וזה אומר לא לרוץ לספק הקרמיקה הראשון שאנחנו מכירים ולהזמין אריחים. אז מה כן לעשות? לפני שאנחנו מסיימים אפשר לקפוץ לעיר העתיקה, ולחפש שם חנויות קרמיקה, אתם תתפלאו איזה מגוון עשיר של אריחים יפיפים יש שם והמחירים הם נמוכים בהרבה מספקי הקרמיקה המוכרים או ממה שחברת עיצוב מטבחים תיקח לכם. ואם לדבר על מקוריות אז כנראה גם שתהיו הבעלים הבלעדיים של אריחים אלה בארץ.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *