מיני ישראל- חוויה ענקית

מיני ישראל

לשמור על עניין של הילדים שלנו ולחשוף אותם לדברים חדשים ומעניינים חשוב כל הזמן לדאוג שיש עניין במה שעושים איתם

מעבר לצורך למצוא דברים מעניינים שיוציאו אותם מהמחשבה ומשימוש בטלפון הנייד, כדאי להגיע למצב שממש אפשר לנסוע למקומות חדשים ולהכיר להם דברים חדשים. 

 

מה מיוחד כל כך במיני ישראל?

כמו שאמרנו, אחת הפעילויות הנהדרות שאפשר לעשות עם הילדים זה לקחת אותם למיני ישראל. במיני ישראל אפשר לשוטט ולראות את כל מדינת ישראל פרושה לפניך במקום ירוק ופסטורלי. באיזה עוד מקום בארץ אפשר רגע אחד להיות ברחובות העיר העתיקה של ירושלים וכעבור מספר דקות לדלג לתל אביב הסואנת. 

 

ולמה עוד כדאי לבקר במיני ישראל?

מעבר לביקור הנהדר והשיטוט ברחבי הפארק מתקיימים במיני ישראל הופעות נהדרות ופעילויות מקסימות. כך למשל, בחול המועד פסח התקיימו במספר ימים פעילות להורים וילדים של הצגות איכותיות לילדים, סיורים מודרכים ועוד. 

כאשר רוצים למצוא פעילות כיפית ומעשירה לילדים, נסיעה למיני ישראל היא מומלצת מאוד. כך אפשר גם לשוטט בפארק וגם להשתתף בכל מיני פעילויות מעשירות נוספות. 

 

מה חשוב לבדוק לפני שנוסעים למיני ישראל?

בשלב ראשון מומלץ לוודא מה הן שעות הפתיחה של המקום. אין דבר מתסכל יותר מאשר להגיע למקום ורק אז לגלות ששעות הפתיחה עוד לא החלו או אפילו יותר גרוע מכך, שהמקום  סגור באותו היום. כמו כן, מומלץ לברר מראש אלו פעילויות מתקיימות באותו יום שם כי אם מתלבטים באיזה יום לנסוע, לפעמים דווקא פעילות זו או אחרת יכולה להיות זו שתכריע בסופו של דבר. אם יש יום ספציפי שמתקיימת בו פעילות שאנחנו רוצים ללכת אליה, אז אפשר לשלב בין שני הדברים: גם לעשות סיור מעשיר וכיפי וגם ללכת לפעילות שמתקיימת באותו היום – ממש בבחינת "שתי ציפורים במכה אחת".

 

ועוד מילה וחצי על מיני ישראל

אומנם הרבה יותר קל לקחת את הילדים לסרט או לפעילות שקרובה לבית אבל דווקא בגלל זה, ללכת למקום חדש ומעשיר יכולה להיות חוויה מעולה בשבילם. הורים יקרים: תשקיעו בילדים שלכםוקחו אותם לשם!

 

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *