יתרונות הנוסע המתמיד

מטוס אלעל

בעולם המודרני של היום, יש הרבה אנשים שנדרשים "לחיות על הקו". המשמעות היא שהבית שלהם הוא בארץ אבל הם טסים הרבה לחו"ל בשביל פגישות וכנסים

יש אנשים שלא נהנים מהנסיעות האלו ויש אנשים שכן, אבל הכי חשוב הוא שגם אם אוהבים את הנסיעות וגם אם לאו, צריך לדאוג לכך שיהיה לכם את הכרטיס של הנוסע המתמיד. מי הוא הנוסע המתמיד ומה היתרונות שלו? מיד נסביר.

מה זה המועדון הנוסע המתמיד?

כאשר מדובר על אדם שטס הרבה לחו"ל, לא הגיוני שהוא ישלם על כרטיסי טיסה את אותם מחירים כמו שמשלם מישהו שהוא טס באופן חד פעמי. הרעיון של המועדון הנוסע המתמיד, כשמו כן הוא, שבגלל שאותו אדם נוסע הרבה, הוא יקבל הטבות לנסיעות אשר יתנו לו מוטיבציה להישאר נאמן לאותה חברת התעופה ולהמשיך להזמין כרטיסי טיסה באותה חברת תעופה בנסיעות הבאות שלו.

אלו הטבות מקבלים במועדון הנוסע המתמיד?

לכל סוג של נסיעות יש הטבות שונות. כאשר מדובר באדם שטס לפחות פעמיים בחודש, יש הטבות מסוג מסוים ביחס למישהו שטס פעם בחודש או פעם בחודשיים. לרוב ההטבות נצברות על ידי רישום נקודות אשר מאפשרות לקבל כל מיני סוגים של הטבות. כך למשל שדרוג ממחלקת תיירים למחלקת עסקים או ממחלקת עסקים למחלקה ראשונה. הטבה נוספת שניתנת היא הוזלה בעלויות כרטיסי הטיסה או לחילופין קבלת כרטיסי טיסה בחינם לאחר מספר נסיעות וצבירת נקודות. חברת התעופה שמעניקה את ההטבות של הנוסע המתמיד דואגת לשמור על איזון ראוי בין ההטבות שניתנות לנוסעים ובין שהחברה והמועדון ימשיכו להיות כלכליים ורווחיים.

איך אפשר להצטרף למועדון הנוסע המתמיד?

באתר האינטרנט של המועדון יש הוראות ברורות איך אפשר להצטרף וכך ניתן ממש בקלות להתחיל לצבור נקודות. בגלל שמדובר על נסיעות עבודה שעושים בלאו הכי, זה ממש מטופש לא להצטרף למועדון כזה ולתת לנקודות להיצבר מעצמן בעקבות הנסיעות בקלות ובמהירות. אין כמו לקבל הטבות בעקבות פעולות שאתה עושה בלאו הכי.

לסיכום, אם אתם טים הרבה לחו"ל אנחנו ממליצים לכם להצטרף למועדון כזה ולהנות מההטבות שלו.

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *