מבצעים ברשת אפריל

אפריל

מוצרי טיפוח ויופי הינם מוצרים שכל בחורה (ואפילו חלק מהבחורים) רוכשים באופן קבוע

אחת מרשתות הטיפוח המובילות בישראל הינה רשת אפריל, שפעילה כבר למעלה מ-20 שנה בתחום היופי, קוסמטיקה יוקרתית ועוד, תוך שירות מקצועי ואישי לכלל לקוחותיה.

רשת אפריל הינה רשת בעלת 40 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ומטרתה העיקרית הינה להביא לכלל הסניפים את מוצרי הטיפוח החמים, העכשוויים והעדכניים ביותר לקהל לקוחותיה. מבין המוצרים השונים תוכלו ולמצוא מותגי איפור נחשבים, מותגי בשמים מובילים וכן מוצרי טיפוח איכותיים ומקצועיים.

רשת אפריל דואגת להתעדכן בטרנדים החמים בכל עולם המסחר, וכן מציעה את שירותיה גם באתר האינטרנט של החברה. ניתן לרכוש אונליין דרך אתר האינטרנט של רשת אפריל, ואף להנות ממבצעים אטרקטיביים וייחודיים רק לרוכשים באתר. המבצעים נוטים להתעדכן ולהשתנות בזמנים שונים, על מנת להעניק את המחירים הנוחים והאטרקטיביים ביותר לקונים, על מוצרים שונים ומגוונים.  

אם כן, הנה כמה מהמבצעים האחרונים שמציעה רשת אפריל באתר האינטרנט שלה:

  • 20 אחוז הנחה על מגוון בשמים באתר – בשמים כמו פסונלבה, לפידוס, רומבה פסיון, לונדון ספיריט ועוד.
  • קניית שני מוצרי מייקאפ, תעניק לכם תיק איפור ומגבונים במתנה – מוצרי מייקאפ כמו לקים, שפתונים, מסקרה, עיפרון, מברשת הצללה, סומק, ליפלגלוס ועוד.
  • 1 + 2 כל מוצרי הטיפוח של "אפריל בודי" – מוצרים כמו ספוג רחצה, ג'ל רחצה, קרם ידיים, תחליב גוף, פילינג, קצף אמבט, ועוד.
  • 50 שקים מתנה לקניית בושם, בקניית מוצרי איפור וטיפוח של חברת לנקום ב-200 שקלים – מוצרים כו דאודורנט, שפתון נוזלי, עיפרון עיניים, מסקרה, צללית, מייק אפ ועוד.
  • על כל קניית מוצרי טיפוח לשיער, תוכלו לקבל את המוצר השני בחצי מחיר – מוצרי טיפוח לשיער כמו מברשות שיער למיניהן, מרכך, שמפו, קרם לחות לתלתלים, ספריי ווקס לשיער, ספריי מלח ים לעיצוב טבעי ועוד.
  • בכל קניית מוצרי אורלן שבאתר, תוכלו לקבל מוצר שני בחצי מחיר – מוצרים כמו חלב פנים של חברת אורלן, מי פנים, מסיר איפור, תחליב רחצה, פילינג גרגירים, מסכת לחות ועוד.

כמו כן, חשוב לציין כי חברי המועדון של רשת אפריל יכולים להנות בכל קנייה באתר מצבירת נקודות בסך 10% מהמחיר, שיוכלו לשמש אותם לקנייה הבאה.

 

Tagged with:     ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *