מרכז קנדה

החלקה על קרח

איתור פעילויות כיפיות לילדים קטנים וגדולים גם יחד זו משימה לא פשוטה. הרי מדובר על ניסיון לערבב בין שני סוגים שונים של גילאים שלכל אחד מהם יש את הרצונות שלנו ואת תחומי העניין שלו

עם זאת, יש כל מיני גורמים אשר מאפשרים להנות גם כאשר מדובר על תחומי עניין של גילאים שונים לחלוטין. כך למשל מרכז קנדה.

מה הוא מרכז קנדה?

מדובר על אתר נופש וספורט מהמושקעים והיפים בישראל. המרכז מציע שפע מגוון ורחב של פעילויות בילויי אשר מתאימים לכל הגילאים ולכל בני המשפחה. מדובר על פעילות שמתאימה למשפחות, חיילים, זוגות וארגוני עובדים שרוצים להוציא את עובדים ליום כיף. בגלל שיש התאמה לגילאים שונים, כל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו בהתאם לגיל שלו. כמו כן, בגלל שמדובר על מרכז החלקה על הקרח, מרכז קנדה גאה בקידום הספורטאים שלו ובקידום תרבות הספורט בישראל. ספורטאים מצטיינים בתחום ההחלקה על הקרח במדינת ישראל התחילו את דרכם במרכז קנדה. בנוסף להכל יש במרכז קנדה גם חוגים לקידום הספורט בישראל כמו למשל: שחייה אומנותית, הוקי קרח, החלקה אומנותית למכבייה, תחרות בין לאומית להחלקה אומנותית ואפילו את אליפות ישראל בהחלקה על הקרח.

מה הן הפעילויות שמציעים בפועל לאנשים במרכז קנדה?

מדובר על החלקה על הקרח על משטח אולימפי מוביל אשר מתאימה לכל בני המשפחה (מגיל שלוש ומעלה). בגלל שמדובר במקום רציני יש למעלה מאלף מקומות ישיבה במתחם אשר מאפשר אירוח של כמות אנשים גדולה אשר יכולה לבוא ולצפות במשחקים. כמו כן, יש בריכה שחייה מקורה וחמימה שפועלת בכל ימי השנה וכוללת שלוש בריכות: בריכה לפעוטות אשר יש בה מים רדודים והיא קטנה יותר ושתי בריכות ז'קוזי.

לימי הקיץ החמים יש בריכת שחייה חיצונית ובריכה נוספת לפעוטות, פינות ישיבה מוצלות ופינות לקיום פיקניקים. לטובת הפינוקים יש ספא מפנק שכולל חבילות שונות של עיסויים מרגיעים, סאונה יבשה ורטובה ופינת מנוחה ותה.

אם זה לא מספיק, מרכז קנדה כולל גם מתחם באולינג אשר אפשר לשחק בו כמות גדולה של שעות.

לסיכום, סעו למרכז קנדה!

Tagged with:     ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *