מהו מועדון ממברס?

ממברס

מה שהופך מקצוע אחד ליותר טוב ונחשב מאחרים הוא הרבה פעמים ההטבות והשכר שאפשר לקבל בעקבותיו

כך למשל מועדון ממברס עבור רואי החשבון נחשב הרבה יותר מאשר רוב המועדונים שיש בשוק. מה הם המועדונים שיש בשוק? מה נותן מועדון ממברס? ואיך אפשר להצטרף? מיד נפרט.

מה הם המועדונים שיש בשוק?

לכל מקצוע יש סוג של גלדה משלו. מדובר על גוף אשר דואג לאינטרסים של אותו גוף ושומר על האינטרסים וההטבות של אותו מקצוע. כך למשל בלשכת עורכי הדין יש את הלשכה אשר אחראית על ימי עיון, סדנאות, הופעות ונופשונים אשר מטרתם להטיב עם עורכי הדין ולתת להם ערך והטבות מעבר לדברים הסטנדרטיים. כמו הלשכה של עורכי הדין יש גם מועדון לשמאי המקרקעין, מועדון לרופאים וגם למהנדסים. לכל מועדון יש את המאפיינים שלו אשר דואגים לצרכים של הקהל שלו לפני סוג האנשים. הרי מהנדסים הם לא כמו רופאים, ורואי חשבון לא בהכרח חולקים את אותם תחביבים וצרכים כמו שמאי מקרקעין.

אלו הטבות נותן מועדון ממברס?

בגלל שמדובר על מועדון אשר נמצא בשיתוף פעולה עם חברת האשראי ישראכארט, מדובר על הטבות מרובות שמקבלים מי שחבר במועדון. כך למשל: פטור מדי כרטיס, חיוב רכישות של מוצרים שנעשו בחו"ל אחת לחודש במועד החיוב הרגיל שלנו ולא במועד הרכישה, אפשרות להיכנס לטרקלין של נמל התעופה בן גוריון עד ארבע פעמים בשנה וכמובן, אלפי הטבות בבתי עסק שונים בתחומים של אופנה, גאדג'טים, מסעדות שונות, תכשיטים, רכב, נופש, קורסים עשירים, מוצרי ילדים, רפואה אלטרנטיבית ועוד.

איך ניתן להצטרף למועדון ממברס?

כאמור, מועדון ממברס פתוח רק לרואי חשבון ובנות הזוג שלהם ולכן על מנת להצטרף יש לשלוח לפקס או לדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות של מועדון ממברס ולהגיד שרוצים להצטרף. בגלל שיש להם אינטרס מובנה לצרף את רואי החשבון למועדון, האתר והשירות של מועדון ממברס מאוד טובים. ניתן בקלות לפנות לנציג דיגיטלי אשר יכול לסייע ברישום ולהבהיר מה התהליך המסודר שיש לעשות על מנת להצטרף למועדון.

בשורה תחתונה – אתם רואי חשבון? למה אתם מחכים?!

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *