הגונדולייר פארק רעננה – לקפוץ לאיטליה לכמה שעות

פארק רעננה

אין כמו איטליה. או יותר נכון ונציה. אחת הערים המיוחדות ביותר בעולם (שדרך אגב, אומרים שבעתיד הלא רחוק היא הולכת לשקוע ולהעלם).

ונציה, עיר שכולה תעלות של מים, מוסיקה מרגיעה, אווירה נינוחה, יין משובח, ובעיקר – המון רומנטיקה מתפרצת באוויר.

אז נכון, אמנם אנחנו חיים בישראל, אבל אין זה אומר שאנחנו לא יכולים ליצור לעצמנו מעין ונציה קטנה משל עצמנו. לשם כך, הכירו את פארק הגונדלייר. שבשביל להגיע אליו לא תצטרכו להחתים דרכון ולעלות על מטוס של ארבע שעות, אלא תוכלו להסתפק בנסיעה קצרה מאזור מגוריכם, עד לעיר רעננה. נשמע הזוי? אז זהו שלא.

פאקר הגונדלייר הינו פארק מגניב במיוחד, שפשוט קשה להאמין איך לא חשבו על זה קודם. בפארק המרהיב ביופיו, ניתן לשוט בתעלות המים באגם על גבי סירות גונדולה, ממש כמו האיטלקיות שבונציה. (שמסתבר שהובאו ישירות ממדינת הפסטה והפיצה). מדובר בסירות חדישות, עמידות, בעלות 11 וחצי מטר שמטרתה להנעים את זמנכם ולהעניק לכם הרגשה כאילו ממש הרגע נחתתם בוונציה.

סירות הגונדולות שבפארק הגונדלייר שברעננה יכולות לתת מענה לכל אירוע שתרצו. בין אם מדובר בהצעת נישואין חלומית ומקורית במיוחד, יום נישואין או יום הולדת לבן / בת הזוג, צילומי חתונה מושלמים על רקע פסטורלי ויפייפיה, ובגדול – כל סיבה שעולה על רוחכם. מעבר לכך, חשוב לדעת כי הפארק פעיל גם בשעות הלילה, כך שמי שמחפש את שיא הרומנטיקה – יוכל למצוא אותה, ובגדול.

מעבר לפעולה הטכנית של השיט עצמו, בפארק הגונדלייר דואגים לכם לחוויה המלאה: מוסיקה רומנטית איטלקית של סרדנות תנעים את זמנכם לכל אורך השייט, בזמן שאתם מתרשמים מהנוף ומהסביבה, תוכלו ללגום מיין טוב אשר יפתיע אתכם בתוך הסירה, פיקניק רומנטי לאור שקיעה, וכן פרח לאישה שתרגיש מיוחדת. כל זאת על נהר הירקון, שאט אט ילבש צורה של תעלה עתיקה בעיר התעלות הגדולה בעולם.

מעבר לכך, בפארק הגונדלייר לא רוצים להזניח את הילדים, ועל כן, ניתן לערוך בפארק גם ימי הולדת, ימי כיף לקבוצות, לשוט בספינה גדולה, ללכת לאיבוד במבוך מיוחד, לנסוע ברכבת סביב הפארק ופשוט – להנות!

 

Tagged with:     ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *