4 הסרטים המובילים השבוע בקולנוע לב

מושבים

כל חובבי הקולנוע למיניהם יודעים שכשאר מדובר בסרטי איכות, רשת בתי הקולנוע של קולנוע לב נחשבים כבחירה הבטוחה ביותר לכך.

רשת זו פועלת כבר שנים רבות בתחום, החל מתחילת שנות ה-80 והוכחה לכך – היא עדיין פעילה ומצליחה במיוחד.

לקולנוע לב שמונה סניפים ברחבי הארץ, באזור תל אביב, רמת גן, הרצליה, ירושלים, אבן יהודה, עומר, שוהם, הוד השרון, חיפה, וחדרה. הרשת שמה דגש רחב על הקרנת סרטי איכות מרחבי העולם, ולאו דווקא על סרטי מיינסטרים הוליוודים, ובכך נחשבת כבעלת ייחוד משלה.

רשת קולנוע לב מתגאה בסרטים הבלעדיים המוקרנים רק אצלה, אשר רובם נחשבים כעטורי פרסים ותארים, כך שמי שמחפש בילוי קולנועי איכותי ומשכיל – רשת בתי הקולנוע של קולנוע לב היא הבחירה המומלצת.

אם כן, במידה ואתם מעוניינים לבלות השבוע בצפיית סרט טוב, איכותי ומרגש במיוחד, תוכלו להנות מאחד מארבעת הסרטים הבאים, אשר מוקרנים בימים אלה בקולנוע לב:

  1. חולייטה – סרטו החדש של פדרו אלמודובר המוכר והידוע, וכן סרט שהוצג בפסטיבל קאן בשנת 2016. הסרט עוקב אחר חייה של חולייטה (המגולמת על ידי שתי שחקניות), בתקופות שונות של חייה. כאשר בתה של חולייטה, אניטה מגיעה לגיל 18, היא מחליטה לעזוב את אמה, מבלי שום הסבר. במהלך הסרט חולייטה מנסה למצוא את בתה האבודה, ותוך כדי לבנות לעצמה חיים חדשים בהתאם למציאות החדשה שנוצרה. בשיאו של הסרט, כאשר היא מתחילה למצוא את מקומה, ומתחילה לוותר על החלום של מציאת בתה, היא נזכרת בפרט משמעותי מן העבר, ועוברת מסע עמוק בזיכרון המסתיים בצורה מפתיעה ומרגשת כאחד.
  2. חדרי הבית – מדובר בסרט דרמה ישראלי של הבמאי איתן גרין, שהוקרן בפסטיבל ירושלים.  הסרט מתאר את החיים של אברהם, קבלן בנייה ירושלמי, אשר יש לו הכל בחיים. התרחשותה של תפנית מפתיעה, גורמת לעבודתו להעצר באופן מוחלט, וכתוצאה מכך תחומים רבים בחייו נמצאים ללא שליטה שלו עליהם. תוך כדי שחייו מתפרקים לו תחת ידיו, מנסה אברהם לאחד כוחות, ולמצוא תקווה במקומות חדשים. ללא ספק מדובר בסרט סוחף ומרגש במיוחד.
  3. נרודה  – סרט צי'ליאני שהוקרן בפסטיבל קאן, ואף מועמד לאוסקר. מדובר בסרט נפלא המציג חיבור בין שירה, פרוזה וקולנוע באופן ייחודי. הסרט הוא מעין אוטוביוגרפיה של הסופר והמשורר הצ'יליאני, שנגלה מארצו בעקבות מאבק במשטר הפשיסטי. הסרט מתאר את מסעו בפאן הומוריסטי חכם ומעניין במיוחד.
  4. אני, דניאל בלייק – סרט אשר היה לזוכה בפסטיבל קאן, ואף הוגדר כסרט הטוב ביותר מזה שנים. מדובר בסרט נוגע ללב, כואב, נוקב, אך גם מלא תקווה ומשעשע. הסרט מציג את סיפורו של דניאל בלייק, נגר בן 59 מניו קאסל, אנגליה, אשר מפסיק לעבוד עקב מצבו הבריאותי ועל כן נאלץ לבקש עזרה לראשונה בחייו. במהלך הסרט מצטלבות דרכם של דניאל וקייטי, אשר מגיעה לעיר במסגרת פרוייקט דיור לנזקקים. השניים מתחילים במסע למימוש זכויותיהם כאזרחים, ואף נרקם ביניהם קשר מיוחד אשר מוכיח להם כי הם חזקים הרבה יותר כאשר הם ביחד מאשר בנפרד.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *