עיצוב פנים לבית: סלון ארונות ומטבח

עיצוב הבית

תחום עיצוב הבית התפתח מאוד בשנים האחרונות וקיבל עומק נוסף עם התפתחות עולמות ה-DIY (עשה זאת בעצמך) שנכנסו חזק מאוד לחיינו בתקופה האחרונה.

ואם בעבר הייתם נדרשים לתכנית אדריכלית והשקעה עצומה בבואכם לשדרג את חלל נדל"ן המגורים ולשפץ את הבית, המטבח, הסלון וחדרי השינה, הרי שהיום הדברים פשוטים יותר.

בא לכם לשדרג את חדר השינה? צריכים פתרונות אחסון טובים יותר?

היום אפשר למצוא ארונות בגדים עם דלתות וכן ארונות הזזה מתוחכמים ומעוצבים המאפשרים לכם לאחסן את כל הבגדים שלכם בחדר השינה או חפצים אחרים. הארונות היום בנויים בצורה מודולרית ומאפשרים ניצול גדול של החלל. ארונות הזזה היום מגיעים עם מנגנון פתיחה וסגירה שקט וחלק, ללא פחד שהדלת תיסגר לכם על היד ואפשר לפתוח ולסגור אותם בלי הרבה מאמץ.

בנוסף אפשר לקבל ארונות הזזה וארונות בגדים עם עיצובים מרהיבים תודות לטכנולוגיית הדפסה חדשה שנכנסה לשוק ומאפשר לכם לשלב ציורים ברזולוציה מעולה על גבי הארונות.

גם חומרי הגלם השתפרו ואפשר היום ליהנות מארונות המשלבים זכוכית עם עץ ולקבל ארון מאסיבי אך יחד עם זאת קל לפתיחה ולסגירה שגם נראה נהדר וגם מצליח לאחסן את כל הדברים שלכם בצורה מאורגנת ומסוגרת, עם מדפים נשלפים, מדפי תלייה, מגירות עמוקות ורחבות וכל מה שצריך שיהיה בארון בגדים או בכל ארון אחר.

ארונות מעוצבים

פתרונות אחסון מעוצבים לחפצים בבית

מעצבים את המטבח בהנאה

גם למטבח יש היום פתרונות אחסון חכמים, קלפות עיליות הנפתחות בצורה חלקה וקלה, ללא צורך בידיות, מגירות אחסון מדהימות בעלות מנגנון הסעה בטיחותי שמאפשר גם לילדים שלכם לרוץ לקחת חטיף מהמגירה, לפתוח ולסגור אותה ללא קושי וללא פחד שהיד תיתפס להם.

בנוסף אפשר למצוא היום ארונות מטבח פינתיים אשר מחביאים בתוכם מדפים נשלפים בצורות שונות למיצוי מקסימלי של חלל הארון מתחת לשיש ואפשרות לאחסן סירים ומחבתות גדולים, מיקסרים ומכשירי אפייה וכל מה שרצו, ולשלוף אותם בקלות מתי שרק תרצו על מנת להכין עוגה, לבשל או לארח.

ומה לגביי הסלון? כמובן שהסלון הוא מרכז הבית וחשוב מאוד להשקיע בעיצובו. גם כאן אפשר לראות היום עיצובים מודולריים חכמים המאפשרים לעצב את הסלון גם אם הוא נמצא בחלל קטן תודות לשידות, ארונות, ופתרונות אחסון חכמים ומעוצבים המאפשרים לכם ליהנות מניצול אופטימלי של החלל אם זה בצורה של שולחנות נפתחים או נכנסים אחד בתוך השני, שידות טלוויזיה קומפקטיות או מדפים המותקנים על הקיר לצורך הנחת ספרים, דיסקים, אביזרים ועוד.

מטבח מעוצב

עיצוב המטבח חלק בלתי נפרד מהבית

אקלקטי, מודרני או קלאסי?

לגביי סגנון העיצוב בבית שלכם, יש כמה גישות שונות, חלק אוהבים לעצב את הבית שלהם בסגנון קלאסי מינימליסטי, עם קווים ישירים ונגיעות צבע מעטות, ויש מי שיעדיפו לקשט את הבית ולהעניק לו צבעוניות ומגוון צורות.

הטרנדים האופנתיים לגביי עיצוב הבית משתנים כל שנה ואם בשנה אחת הצהוב שלט בסלון ובמטבח יכול להיות שעוד 5 שנים הוא כבר יהיה צעקני מדי עבורכם לכן עצבו במחשבה לטווח רחוק ונסו לשלב בין מראה לפונקציונליות בצורה חכמה.

סגנון העיצוב האקלקטי יאפשר לכם לשלב בין כמה סגנונות, לבחור כורסת רטרו מהודרת או שולחן וינטג' מקורי יחד עם ספה בעיצוב חדשני ושולחן אוכל בסגנון המזרח, כל שילוב הולך כאשר אתם הולכים על עיצוב הבית בסגנון האקלקטי.

שטיחים, וילונות, מדפים ואביזרים נלווים משלימים את תמונת עיצוב הבית לאחר שהספות ופינת האוכל נבחרות, וגם הם יכולים לשדרג כל חלל בעזרת התאמת צבעים, יצירת ניגודים והשלמת קווי עיצוב שונים.      

|כותב: ערן סיון|

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *