אירוע חברה- פתרון לבעיות עובדים

יש בעיות בין העובדים? המוטיבציה לא בשמיים? העבודת צוות הולכת בצורה לא חלקה? יש הרגשה שהעובדים לא משקיעים כמו שהיו בעבר? אחד מהפתרונות הטובים ביותר הוא אירוע חברה, אך לא כל המעבידים יודעים את הפתרון הזה וחבל.

לאירוע חברה יש הרבה השפעות על העובדים, ההשפעות הם טובות ומועילות מעוד גם לעובדים וגם לחברה אך צריך לדעת לעשות זאת כמו שצריך. לפעמים מעסיקים לוקחים את העובדים לבר וקוראים לזה אירוע חברה וחושבים שהיתרונות יגיעו משם, וזו לא הדרך הנכונה. הצורה הנכונה לעשות זאת היא מעט יותר מורכבת. אך קודם נתחיל עם היתרונות.

גיבוש העובדים- הדבר הכי חשוב בעבודת צוות היא הגיבוש, האחווה ההדדית וההכרה במטרה אחת משותפת המגיעים אליה באמצעות כמה דרכים. אירוע חברה הוא דרך מצויינת לגבש את העובדים, כאשר נפגשים מחוץ לשעות העבודה, עם בגדי היום יום ובאווירה משוחררת נוצרים קשרים חברתיים שלא יכולים להיווצר במשרד.

ערכו של העובד עולה- כאשר העובד מרגיש שמעריכים אותו והוא מרגיש בעל ערך לחברה המוטיבציה שלו להצלחת החברה תעלה והוא יעבוד טוב יותר, חרוץ יותר, עם אהבה לחברה ולעבודה. כאשר משקיעים בעובד, כסף, מחשבה, רוצים שיהיה לו טוב ונחמד מדי פעם, זה גורם לו להבין שמעריכים אותו משם הוא מסיק שעבודתו בעלת ערך ואז המוטיבציה שלו עולה.

הדרך הנכונה לעשות זאת היא בצורה הבאה
קודם כל צריך לשתף את העובדים בתכניות לאירוע חברה, להתייעץ איתם לגבי התאריכים שיהיו נוחים להם לפני הכל, גם לגבי המקום שבו זה הולך לקרות כדי לשתף ולשמוע את דעתם. כל זמן שהעובד יקח חלק בתהליך והתכנון כך המוטיבציה שלו להגיע תגדל.

השקיעו באירוע חברה- כאשר סוגרים על מקום ועל אוכל אל תחסכו, תתנו לעובדים הרגשה שהושקעה מחשבה ומשאבים כדי שיהיה להם נוח כיף וטוב.

באופן כללי ההרגשה שצריכה להיות היא שהאירוע חברה הוא בשביל העובדים, בגלל שמעריכים אותם, בגלל שמגיע להם, בגלל שהם עבדו קשה והבוסים יודעים שלמי שעובד קשה מגיע להתפנק. את תפנקו אותם, תתנו להם את התחושה שזה מה שאתם עושים.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *