סליקת אשראי -לשלם מרחוק ולהרגיש קרוב

רבים הם האנשים שמכירים אותי שיעידו עלי כי אני בחורה מיושנת. מאז ומתמיד אני הולכת נגד הזרם ועוצרת כל כוונה לקידמה.

דברים חדשים מפרים את האיזון שלי, חדשנות מוציאה ממני את הרע שבי ולמידה של דברים חדשים גורמת לי ללחצים והרגשה כללית לא כל כך טובה.

אני בן אדם מיושן שנשען על המוכר והידוע ולא מוכן להחליף שום דבר בשגרת החיים שלו.

שנים שאני יוצאת לקניות עם כסף מזומן ומתנגדת לכל נושא כרטיסי האשראי וסליקת אשראי.

אין לי תשובה טובה מדוע אני נוהגת כך.

אין לי שום דבר רע לומר על סליקת אשראי או על כרטיסים למיניהם אבל אני פשוט לא יכולה להכניס אותם לאורח החיים שלי, ולכן למרות כל הציחקוקים של אנשים מסביב והשיפוט הלא לגיטימי בעליל של אנשים שאינם מכירים אותי כלל, אני ממשיכה לרכוש בכל החנויות והסופרים בכסף מזומן ואפילו במטבעות מרשרשים כי זה מה שנח לי וזה מה שעושה לי טוב.

לא אחת קורה לי שאני עומדת בתור לקופה והמוכרת ממתינה שאגיש לה את הכרטיס שהיא תוכל לבצע כבר את סליקת אשראי ואז היא מותעת כשאני משויטה לה ליד מספר לא מבוטל של מטבעות ושטרות.

תמיד זה מלווה בהרמת גבה ופרצוף כלשהו או הערה עוקצנית והיא כמובן מצידה נאלצת לספור מטב אחר מטבע ולעכב את כל התור מכיוון שהלקוחה המוזרה אינה דוגלת בסליקת אשראי ומעדיפה את השיטה הישנה.

הילדים שלי, שהם בעצמם משתמשים בכרטיסי אשראי ולא עושים עניין מסליקת אשראי כשצריך, כבר רגילים לעניין כשהם יוצאים אתי לקניות.

פעם אחת אחד מהילדים שלי ניסה לשכנע אותי להנפיק כרטיס אשראי אחד ולהתנסות ולו רק פעם אחת בתשלום באמצעות סליקת אשראי ולהרגיש איך זה משפיע עלי.

הוא נתן את הטיעון שאי אפשר לבטל אותו שעד שלא אחווה את החוויה של סליקת אשראי בעצמי לא אוכל להחליט כראוי מה אני מעדיפה.

ואני מצדי לא הסכמתי כי כל כך קל להיות שווי בהרגלים ישנים מבלי הצורך לזוז ולו רק צעד אחד קדימה. ואולי אני מפספסת פה דבר אחד או שניים… ימים יגידו.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *