?מהו ביטוח אובדן כושר עבודה

מי מאיתנו לא נתקל במהלך חייו במצב בו אינו יכול לעבוד עקב תאונה. זה יכול לקרות בעבודה , בדרך לעבודה או אפילו אחרי העבודה, פציעה אשר עלולה לגרום לנו לאבד את כושר עבודתנו. אז מה עושים? בטרם קורה מצב כזה, עושים ביטוח אובדן כושר עבודה אשר מגן על כושר עבודתנו כך שבעת הצורך נוכל לשמור על הכנסה קבועה גם במצב זה.

?מהו ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא למעשה ביטוח אשר מגן עליך מפני מצב של חוסר יכולת לעבוד. ביטוח אובדן כושר עבודה דואג לך להכנסה קבועה כל חודש, למרות שאתה לא יכול לעבוד. עם ביטוח אובדן כושר עבודה תוכל להיות רגוע, שגם אם לא תוכל ללכת לעבודה ולעבוד לא תישאר בלי כלום, אלא תקבל סכום כסף מסוים כל חודש שיעזור לך לחיות ולשלם את המיסים ושאר התשלומים השונים שאתה מחויב להם.

?מהו הכיסוי של ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח זה נותן לך כיסוי מלא של עד 75% משכרך ברוטו. כך שבמידה והעובד מאבד את יכולת העבודה הוא מקבל פיצויים בגובה של 75% מהמשכורת שקיבל עד לפני הפציעה שהשביתה אותו. במהלך תקופת אובדן כושר העבודה, חברת הביטוח לא גובה מהמבוטח את תשלום הפרמיה של ביטוח אובדן כושר עבודה, כך שזכויותיו של העובד ממשיכות להצטבר.

?היכן עושים ביטוח אובדן כושר עבודה

את ביטוח אובדן כושר עבודה עושים אצל חברות הביטוח השונות. בטרם החלטת לעשות ביטוח אובדן כושר עבודה, חשוב שתבדוק עם כמה חברות ביטוח את התנאים והעליות לגבי פוליסה זאת ותשווה בין החברות השונות. כמו כן, אחרי שהחלטת על חברת ביטוח חשוב שתעבור סעיף סעיף עם סוכן הביטוח על מנת שתבין מה אומר כל סעיף וסעיף. את פוליסת הביטוח יש להתאים למבוטח בהתאם לגילו, משכורתו וכו'. ורק סוכן ביטוח מקצועי ומיומן יידע להתאים לכם. מאחר שרובנו מבוטחים בעבודתנו בביטוחי פנסיה שונים או מנהלים, לעיתים כיסויים רבים נמצאים בפוליסות אלה, במידה ואכן פוליסת כושר אובדן עבודה נמצאת בתוך ביטוחים אלו אין צורך לרכוש כיסויים שונים. מה שתוכלו לעשות זה במידה ותרצו להרחיב את פוליסת הביטוח הפנסיונית שלכם או ביטוח המנהלים.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *