קורא כרטיסים מגנטי

קורא כרטיסים מגנטי הוא מכשיר נוח וזול לתפעול, ידידותי מאד לשימוש לשם קריאת כרטיסי אשראי ומיועד עבור גבייה נוחה יותר של כסף עם החדשנות הטכנולוגית הכלולה בתוכו. קורא כרטיסים מגנטי הוא למעשה עם פס קריאה משוכלל יותר שלא יצור מצב בו פרטי כרטיס לא יקלטו, לא יעברו וכך תגרם סוג של אי נעימות ללקוח. ממשק טכנולוגי מתקדם מאפיין את רוב קורא כרטיסים מגנטי עם זאת עקב שלל אפשרויות הבחירה הקיימות ועשרות רבות של דגמים קיימים מוטב להתייעץ בטרם רכישת קורא כרטיסים מגנטי לשם התאמת הדגם האיכותי ביותר לניהול בית העסק שלך. קורא כרטיסים מגנטי כולל בתוכו אפשרויות רבות כדוגמת קריאת כל סוגי האשראי של כל החברות הקיימות, קריאה של כרטיסי אבטחה, הכנסת שעון נוכחות, אפשרות לקרוא את כל ערוצי הפסים המגנטיים.

קורא כרטיסים מגנטי הוא בעל יתרונות רבים יותר מאשר קורא כרטיסים רגיל שאינו מגנטי. אין צורך להשתמש בו בתוספת של מתח חיצוני, ההזנה החשמלית לכרטיס מגיעה ישירות מחיבור היו אס בי המותקן לקורא כרטיסים המגנטי. ראש קורא הכרטיסים מאפשר למעלה משש מאות אלף העברות של כרטיסי אשראי בתקנים מוקפדים ביותר, הוא קורא גם את פרטי כרטיסי האשראי משני הכיוונים, מגיע עם נורית הבהוב בצבעי אדום וירוק למתן אישור לעסקה, בעל קידודים מתקדמים, מגיע בצבעים שונים וגם נוח בניידות עם כבל ארוך של כשני מטרים המאפשר תנועה ונוח במיוחד לעסקים ניידים, משקלו של קורא כרטיסים מגנטי זעיר ועל כן מאפשר גבייה בכל מקום ובכל זמן בדרך נוחה ועכשווית.

בשימוש עם קורא כרטיסים מגנטי אין כל חשש שפרטים אישיים יגיעו למקומות הלא נכונים והאבטחה של קריאת הכרטיסים היא עם קידודים ומנגנוני הצפנה איכותיים במיוחד. אם בית עסק אינו יכול להתנהל ממה שהוא למעשה ליבו ומרכזו של כל עסק שהוא גדול או קטן- גביית הכספים באופן נוח, מהיר ובעיקר בטוח, חשוב על כן לבחור קורא כרטיסים האיכותי והמעולה ביותר. קורא כרטיסים מגנטי נותן בהחלט מענה מלא לדרישות חשובות אלו.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *