אל על הנוסע המתמיד

הנוסע המתמיד

אין ספק שהכרטיס בעל ההטבות המפתות ביותר הוא כרטיס הנוסע המתמיד, ובייחוד כאשר ניתן לצבור עם כרטיס אל על הנוסע המתמיד נקודות רבות ולהגיע במהירות לכרטיס טיסה חינם ואך לכמה כרטיסי טיסה בחינם בכל שנה.

חברת אל על מאפשרת לכם הלקוחות כרטיס מועדון אקסקלוסיבי וייחודי שכל אחד ירצה להחזיק- כרטיס אל על הנוסע המתמיד. כך תוכלו לא רק ליהנות מכרטיס אשראי איכותי ובעל הטבות רבות, אלא אף לקבל מתנות בצורת כרטיסי טיסה חינם עם חברת התעופה האיכותית אל על.

ובוודאי תמיד נעים יותר לטוס עם אל על, עם הצוות המבין את שפתך וערוך לכל דרישותיך ולטוס באופן רגוע ובטוח עם הצוות המקצועי הטוב בעולם וכן עם ביטחון עולמי מצוין ומתקדם. אפשר לצבור הטבות רבות ולשלם על טיולים או כרטיסי טיסה באמצעות הנוסע המתמיד, וכך ההוצאות שלכם רק יהיו משתלמות יותר עם האפשרות לצבור נקודות רבות ולקבל מתנות משתלמות ומרגשות של כרטיסי טיסה בחינם. לחילופין מגוון הקניות שתעשו עם כרטיסי אשראי יוכלו לצבור עבורכם נקודות נוספות ובמסגרת המסלול ולאור קניות רבות שיש ממילא לכל משק בית ולכל אדם בישראל, מוטב להמיר את הקניות לנקודות ולמתנות יוקרתיות ואיכותיות כמו כרטיסי טיסה בחינם למגוון יעדים מהנה ומיוחד.

היתרונות עם שימוש בכרטיס המועדון היוקרתי- הנוסע המתמיד הם רבים ומגוונים. מבחר ההטבות מפתה ומושך, המחירים משתלמים ודילים של טיסות וחופשות הן אטרקטיביות כיום וזולות יותר מתמיד. העובדה שהמבצע הוא מבצע ייחודי ומשתלם גם היא מהווה יתרון רב, לבחור בחברת התעופה אל על וכן לנצל את כל הקניות לנקודות, אם אנו עורכים קניות, מתדלקים ובוודאי טסים מוטב יהיה להשתמש בכרטיס האשראי שבסופו נוכל לקבל מתנה משתלמת במיוחד בשימוש בכרטיס.  ובייחוד אם אתם מרבים לטוס מספר פעמים בשנה לחופשות, בוודאי שעדיף יהיה לבחור בחברה שתתן לכם על כל רכישה נקודות לצבירת כרטיס הטיסה הבאה שלכם בחינם – הטבות, הנחות שונות ועד קבלת כרטיסי טיסה בחינם בצבירת נקודות עם הקניות בכרטיס האשראי.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *