אטרקציות לילדים – שלוש המלצות חמות לקיץ

אטרקציות

אין הורה שלא מכיר את המצוקה של חודש אוגוסט כאשר נגמרות כל הקייטנות ויש עוד לפחות שבועיים עד שהילדים חוזרים לבית הספר והגנים.

מדובר על ימים נפיצים במיוחד, כאשר צריך למצוא פתרונות לילדים על מנת שיוכלו להגיע לעבודה ולהמשיך לתפקד. על מנת להימנע מהקושי של איתור אטרקציות הכנו לכם רשימה של מספר אטרקציות המומלצות ביותר לילדים אשר יתנו לכם אוויר ויוציאו את הילדים מהבית:

יום ים

אומנם זה סוף הקיץ ועדיין מאוד חם בחוץ אבל אם מעירים את הילדים מוקדם ונוסעים לים לפני השעות החמות, אפשר להישאר עד הצהריים המוקדמים ואז להוציא להם המון אנרגיות לפני שחוזרים הביתה. אחרי שהם כל הבוקר בים הם הרבה יותר רגועים אחרי הצהריים.

טיול בטבע

אומנם צריך לעבוד באמצע השבוע גם אם הילדים בחופש אבל אם כבר לוקחים יום חופש במהלך השבוע כדי להיות עם הילדים, עדיף לקחת אותם לטיולים בטבע ולהכיר להם מקומות חדשים ברחבי הארץ במקום להיות איתם בבית ולשבת כל היום במזגן ומול הטלוויזיה.

ביקור במוזיאון

יש הרבה מוזיאונים בארץ שמקיימים בחופשת הקיץ אטרקציות לילדים בדיוק בשביל המקרים האלה של הימים האחרונים של סוף הקיץ שאין מה לעשות עם הילדים. היתרון במוזיאון הוא שאפשר לנסוע ממש מוקדם בבוקר ולבלות שם הרבה שעות. יש לילדים אטרקציות ייעודיות וזה מאפשר למבוגר האחראי שנוסע איתם לנוח קצת או אפילו ללכת לראות כמה תערוכות שמעניינות אותו באופן עצמאי.
לסיכום, אפשר לראות שיש כל מיני סוגים של אטרקציות וכל שנדרש הוא תכנון מספיק רציני מראש על מנת לדאוג לכך שיהיו מספיק אטרקציות ולמנוע מצב שההורים מאבדים את הצפון בגלל שאין מה לעשות איתם. כל עוד מתכננים את השבועות האלו מראש אפשר לצלוח אותם אפילו די בקלות. חשוב לתכנן את הדברים כך שגם תהיה היערכות של ההורים ובעיקר היערכות כלכלית כי אחרת זה עלול להיות יקר באופן חסר תקדים ולא מוצדק. ברגע שדואגים לתכנון מקדים, הכל הופך לפשוט יותר ואז התקופה של החופש ללא קייטנות עוברת יותר בקלות.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *