4 סרטים קרובים – יס פלאנט

קולנוע

אחד מבתי הקולנוע המובילים ביותר בארץ הינו בית הקולנוע של רשת יס פלאנט. הרשת קומה לראשונה בשנת 2006 ומאז החלו להפתח סניפים רבים של הרשת ברחבי הארץ.

רשת יס פלאנט נמצאת בבעלות קבוצת תיאטראות ישראל, המפעילה כיום גם חמישה בתי קולנוע של רשת הקולנוע "רב חן". לרשת יס פלאנט קיימים חמישה מתחמי קולנוע ברחבי הארץ: בקניון איילון, חיפה, ראשון לציון, ירשולים ובאר שבע.

בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט הינם ברמה גבוהה ואיכתותית, ומעניקים חוויית צפייה יוצאת דופן. רשת יס פלאנט דואגת להתגאות במסכי הענק שלה, מערכות הסאונד המתקדמות שלה, וכן עיצוב נוח ומרווח באולמי הקולנוע השונים שלה. בנוסף, דואגת רשת יס פלאנט להביא מידי שבוע את הסרטים החמים ביותר שיוצאים לאקרנים, ובכך נשארת מעודכנת ופופלרית במיוחד.

מבין הסרטים החמים ביותר כיום, ניתן למצוא את:

 

  • חיבור פשוט – סרט דרמה בכיכובם של כריס אוונס, מקינה גרייס וג'ני סלייט. הסרט מתאר את סיפורה של מרי, ילדה בת 7  המתוגררת בעיירת חוף ציורית בפלורידה עם דוד שלה, פרנק. מרי היא ילדה מלאת חיים, ושובבה, ובעלת יחסים טובים מאוד עם דודה, פרנק, אשר אוהב אותה ואת החיים שבנה להם עד מאוד. הכל משתנה כאשר מורה חדשה מגיעה לבית הספר של מרי, ומגלה מהר את הסוד שמרי כלל לא ידעה – מדובר בילדה מחוננת, בעלת כשרון מופלא למתמטיקה. כל השנים הללו פרנק ניסה להסתיר ממרי את הסוד, כיוון שהיה נחוש בדעתו להעניק לה חיים רגילים עם בני גילה, אשר לא כוללים ישיבה ממושכת אל מול הספרים. הדרמה נעשית גדולה עוד יותר, כאשר סבתה של מרי מגיעה לעיירה ודורשת מפרנק שייתן למרי לממש את הפוטנציאל הטמון בה. מאותו רגע פרנק נאלץ להלחם על אחיינתו האהובה והחיים שהוא רוצה שיהיו לה, לטובתה.
  • וונדר וומן – סרט פעולה בכיכובם של גל גדות, וכריס פיין. דיאנה פרינס, נסיכת האמוזנס הוכשרה כל חייה להיות לוחמת גדולה ובלתי ניתנת לעצירה. הסרט מתרחש על רקע מלחמת העולם הראשונה, בה טייס אמריקאי (כריס פיין) נוחת באי האמזונות ומספר לה מה מתרחש בעולם החיצון, במלחמה. לאחר משמע הדברים הללו, עוזבת דיאנה את ביתה, במטרה להציל את העולם ואת האנושות כולה מהמלחמה הנוראה. בעולם האמיתי, היא מגלה את כוחה הרב הטמון בה, ובכך גם את ייעודה האמתי. כתוצאה מכך היא הופכת להיות לאחת הגיבורות הגדולות ביותר שידע העולם.
  • שודדי הקאריביים – נקמתו של סזלאר – סרט פעולה בכיכובם של ג'וני דפ, חוויאר ברדם, אורלנדו בלום וג'ופרי רש. בסרט החמישי בסדרה, מוצא עצמו קפטן ג'ק ספארו בהרפתקאה חדשה. לאחר שאיבד את מזלו, מתחילו להגיע אליו רוחות רפאים של פיראטים המונהגים על ידי יריבו הגדול ביותר – קפטין סזלאר. הרוחות בורחות ממשולש השטן בנחישות רבה להרוג של פיראט החי בים. לג'ק ספארו ישנה תקווה אחת בלבד, והיא קלשונו של פוסידון. מדובר בחפץ עתיק המעניק לאוחזים בו שליטה על כל הימים.
  • בציר ראשון – סרט דרמה המתאר את סיפורו של צ'ארלי. בהיותו צעיר, עזב צ'ארלי את הכרם המשפחתי בו עבד, והחל להתפרסם בתור מבקר יין אנין טעם, בעל קהל מעריצים בינלאומי. בזמן שאביו עמד לאבד את הכרם, צ'ארלי חוזר הביתה, ומגלה שכדי להציל את הכרם של אביו, ואת מורשת משפחתו, עליו לייצר את היין הטוב ביותר תוך חיבור לאדמה, למשפחה ולאהבות ישנות.

 

 

Tagged with:     , ,

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *