חוסכים זמן, קוראים ספרים דיגיטליים

ספרים דיגיטליים

במציאות שבה רובנו היינו שמחים לשעה נוספת ביום, קשה למצוא זמן להאט את הקצב כדי לקרוא ספר. אם אתם לא זוכרים מתי התעמקתם בעלילה סוחפת – כנראה שאתם זקוקים לספר דיגיטלי

ספרים דיגיטליים

כשאנחנו חושבים על קריאת ספרים, אנחנו מדמיינים לעצמנו ישיבה על ספה נוחה תוך אחיזה בספר אהוב. בפועל, לרבים מאיתנו אין את הזמן הנדרש כדי לנסוע לחנות ספרים ולרכוש את הספר הבא. ספרים דיגיטליים הפכו לפתרון האולטימטיבי למי שאין לו אפילו רגע אחד לבזבז, והם עונים על מגוון צרכים שפונים בייחוד לקהל היעד העסוק ביותר. 

 

במקום חנויות ספרים – אתרים ואפליקציות

ספרים דיגיטליים זמינים להורדה מיידית במבחר פלטפורמות, שמציעות גישה מהירה למבחר עותקים. כיום לא צריך להתפשר על ההיצע, וניתן למצוא כמות כמעט אינסופית של ספרים במגוון שפות. עם סטימצקי למשל, תוכלו להוריד ספרים רבים גם בעברית, בעותק דיגיטלי שיהיה שלכם בתהליך פשוט וידידותי. מה שאומר שמי שאין לו זמן לבזבז על נסיעות לחנות או המתנה לספר פיזי שיגיע אליו הביתה, לא צריך לוותר על הספרים שהוא אוהב.

 

במקום להסתפק באחד – להסתובב עם מדף ספרים שלם

להסתובב כל הזמן עם ספר בתיק זה לא רק כבד אלא גם לא אפקטיבי. אתם אמורים להתחייב לכך שבחמש הדקות הפנויות שעומדות לרשותכם תרצו לקרוא דווקא ספר ספציפי? מעכשיו כבר לא. ספרים דיגיטליים מאפשרים לכם לשאת אתכם מבחר ענק של ספרים שונים, בלי להכביד. ולכן מי שאוהב לעבור בין כמה ספרים במקביל, יוכל לעשות את זה. ואגב, עם סטימצקי דיגיטל תוכלו גם לשתף עם אחרים את ארון הספרים שלכם, כדי לעדכן מה קראתם ולראות מה אחרים קראו.

 

במקום להתאים את עצמכם לספר – לעשות את ההיפך

אין לכם זמן למצוא את המשקפיים, לחפש מקום מספיק מואר כדי לקרוא וליהנות מהתנאים המתאימים לשקוע בספר הבא? עם ספרים דיגיטליים זה כל כך פשוט! תוכלו לשנות את גודל האותיות ואת סוג הפונט, להחשיך את הדפים או להבהיר אותם, וליצור את הבסיס המושלם לחוויית קריאה מהממת.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *