השכרת רכב בחו"ל | לימודים בצרפת – השכרת רכב בצרפת

השכרת רכב בצרפת

פריז עיר התיירות , אחת הערים היפות באירופה .. החלטתם לטייל לפריז , כדאי לשכור רכב – כדי שלא תצטרכו להתרוצץ יותר מידי – כמה דברים על השכרת רכב בצרפת .

עדיף להשתמש בשירותים של השכרת רכב בצרפת – זה יוצא קל יותר ונוח יותר , רוב התיירים בצרפת נכנסים לבוכנות להשכרת רכב בצרפת – ומשכירים שם רכב .

אז חלטתם לפנות לסוכנות  השכרת רכב בצרפת – הנה כמה טיפים :

א איפה אמצא סוכנות השכרת רכב בצרפת – האם לחכות שאגיע לצרפת עצמה , או להזמים מראש דרך האינטרנט  – הדרך היותר מומלצת – הזמינו רכב בארץ אל תחכו להגיע ואז לשכור . השכרת רכב בצרפת – היא מורכבת מעט – כי אתם צריכים גם להגיע לסוכנות , וגם לקבל רכב אמין בעסקה טובה – ולא כזו הגוזלת את התיירים .

אז אם החלטתם על השכרת רכב בצרפת – לכו על סוכנות מוכרת – יש כאלו בינלאומיים , כמו אוויס , הרץ , סיקסט  ועוד ..

ב – איזה רכב לקחת ? אז אתם הולכים לסוכנות השכרת רכב בצרפת- חפשו רכב שיש לו מנוע דיזל –  הדלק לא זול בצרפת , דיזל יחסוך לכם כסף – והרבה . כמו כן – נכנסתם לסוכנות השכרת רכב בצרפת – כדאי שתדעו מראש –שרוב הרכבים להשכרה בצרפת הם מיניוואנים – יההי לכם מקום רב ברכב לכל הכבודה – גם אם יצאתם עם 10 תיקים , תשבו נוח ברכב .

ג – תיבת הילוכים – אם באתם לסוכנות השכרת רכב בצרפת – דעו שרוב תיבות ההילוכים שם ידנייות , אז אם אתם יותר מחבבים – רכב עם גיר אוטומטי – הזינו זאת מראש מהארץ – אל תחכו להפתעות שם .

ד – איך תדעו לנהוג בכבישים ? יש שילוט די טוב בכבישי צרפת , אבל עדיין רכב עם GPS או תוכנת וויז מובנית – יזרו לכם רבות . הרי אתם בחו"ל מקום לא מוכר – פחות תרצו להיתקע במקום אבוד ללא מישו שיכול להכווין גם חברה להשכרת רכב בצרפת – יעדיף שתקחו מכשיר לווין או וייז  שיעזרו לכם בניווט נכון .

ה – נושא של רישיון הנהיגה – מאיזה גיל מותר לנהוג ? יש חברות השכרה שמתירות מגיל 21 , ויש כאלו שמגבילות למינימום – גיל 25 . לכן תבדקו כבר מהאינטרנט לפני הטיסה , בחברת ההשכרה – אם אתם מחתחת ל25 – או יש לכם ילדים בגילאים האלו – מה חברות ההשכרה קבעו – כך תמנעו מהפתעה מאד דלא נעימה .

רשיון ישראלי מוכר בצרפת – עם זאת – תמיד טוב שיהיה לכם רשיון בינלאומי – זה תמיד עושה יותר טוב – לא כל תושבי צרפת דוברים אנגלית – ואם תתקלו באחד כזה – אתם רוצים שיאמין לכן שיש לכם רישיון .

 

 

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *