3 סיבות למה לבחור בקולנוע חן לסרט הבא שלכם

קולנוע חן

ניתן לראות שהיום הסטטוס קוו הוא להפוך כל דבר לגדול יותר, מפואר יותר, מוגזם יותר.

עם זאת, בשנים האחרונות התפתחה מגמה נוגדת אשר מנסה לחזור למסגרות הצנועות יותר, אינטימיות יותר ומצומצמות יותר. את התופעה הזו ניתן לראות גם בבתי קולנוע. בעוד יש מצב אחד את התופעה המקדשת את בתי הקולנוע הגדולים והמפוארים, יש במקביל את המגמה של חזרה לבי קולנוע קטנים וביתיים. כך למשל עם קולנוע חן. אז ברגע שיש לכם התלבטות לאיזה קולנוע ללכת, אין ספק שקולנוע חן הוא התשובה שלכם. לא השתכנעתם? הנה עוד שלוש סיבות מעולות כדי לחזק את הבחירה שלכם:

בקולנוע חן מוקרנים תמיד סרטי בוטיק

בזמן שבקולנועים גדולים יש כל מיני סוגים של סרטים, לרוב בוחרים סרטים שהם פחות מיוחדים ויותר גינאריים כי צריך למלא את האולמות. לעומת זאת, קולנוע חן הוא קולנוע קטן אשר יש לו את האפשרות לסנן אלו סרטים הוא רוצה להקרין ואלו פשוט לא. אם אתם רוצים לצפות בסרטים הסטנדרטיים, לכו לבתי הקולנוע הגדולים. לעומת זאת, אם אתם רוצים לצפות בסרט איכותי ומיוחד – לכו לקולנוע חן. בנוסף הקולנוע הוא קטן יחסית ולכן תוכלו לצפות בסרט ללא הפרעות מצד הסובבים, כאשר בית הקולנוע גדול הסיכוי שיותר אנשים יפירעו לכם לראות את הסרט גדל.

מחירים משתלמים יותר

ככל שהקולנוע נהיה גדול יותר, כך המחירים בו עולים ועולים. אנשים שאוהבים לצפות הרבה בסרטים, יגידו שעדיף ללכת לבית קולנוע קטן יותר, שלכאורה יהיו בו פחות סרטים ופחות מבחר אבל במקביל הם ישלמו פחות בקולנוע חן על כל כרטיס. המחירים של הכרטיסים יכולים לעשות הבדל בין ללכת לראות שלושה סרטים בחודש לבין לראות ארבעה סרטים בחודש.

להרגיש כמו בבית

בגלל שקולנוע חן הוא אינטימי וקטן יותר נוצרת בו תחושה ביתית ומחבקת. אנשים מחפשים בדרך כלל את המקום שבו הם מרגישים הכי בנוח ואין ספק שכאשר מקום מספק תחושה ביתית בגלל האינטימיות שבו והעובדה שהוא לא ענק, יכולה לעשות את כל ההבדל. תוכלו לקבל את החוויה של הצפיה הקולנועית באולם אינטימי ואידאלי לצפיה.

עכשיו, אחרי שקראתם את שלוש הסיבות האלו, אין ספק שבפעם הבאה שאתם חושבים לאיזה קולנוע ללכת תבחרו בקולנוע חן. אין ספק שמדובר בקולנוע המומלץ והנוח ביותר ואין טעם ללכת לאף קולנוע אחר.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *