הגיע הזמן לנופש ליד הבית: כך הפכו חופשות בארץ לבחירה המועדפת עלינו

במקום לארוז מזוודות גדולות, לנסות להבין את מזג האוויר, לחפש מתאם לשקע וללמוד כמה מילים בשפה אחרת, הגיע הזמן לחופשה שנמצאת במרחק נסיעה קצרה. כך תצאו אל החופשה הכי קרובה שיש

חופשות בארץ

 

 בעולם הן כבר זכו להיקרא Staycation, שהוא שילוב בין המילים Stay ו-Vacation. או במילים אחרות – חופשה ליד הבית, בלי לנסוע רחוק. גם אצלנו, חופשות בארץ מתגלות לעתים כבחירה המועדפת על מטיילים רבים, כולל ההרפתקנים ביותר. למה זה קורה?

 

קודם כל, הספונטניות. אז נכון, אין דבר ספונטני מאשר להזמין טיסה של הרגע האחרון. ובכל זאת, ברגע שנכנסים שיקולים של עבודה, ילדים ומחויבויות נוספות, רובנו לא באמת יכולים לעשות את זה בלי לחשוב פעמיים. חופשות בארץ הן הדרך לשבור את השגרה בלי לתכנן הרבה מראש, עם אפשרות להזמין מהיום למחר בלי כאבי ראש. שהרי בשונה מיעד חדש, את ישראל אנחנו מכירים היטב ויודעים מלכתחילה באילו ערים נרצה לשהות ואפילו באיזה בית מלון. מה שאומר שאפשר לבצע את ההזמנה בדקה ה-90, בלי הלחץ של חיפוש מלון, המרת כספים, הגעה לשדה התעופה או נסיעות בסביבה בלתי מוכרת.

 

מאפיין נוסף הוא הזמן. חופשות בארץ מתאימות למי שרוצה לצאת להפסקה של שבוע אבל גם למי שיש לו לילה אחד פנוי ומחפש בית מלון זמין. בנוסף, כשאתם נופשים בארץ אתם לא צריכים לבזבז זמן על טיסה ולכן יכולים ליהנות במקסימום מכל רגע בחופשה. גם אם מדובר בסוף שבוע קצרצר.

 

ולבסוף, צריך להתייחס גם לאלמנט העלויות. ישראל היא אמנם מדינה שרחוקה מלהיות זולה, אבל ישנן דרכים רבות להפוך חופשות בארץ למשתלמות יותר. החל מהזמנה מראש ועד מציאת אתרים שמציגים עבורכם דילים שווים כמו למשל שופרסל טרוול. באתר של שופרסל טרוול תוכלו למצוא אזור שלם של חופשות בארץ, כדי להזמין את החופשה הבאה באופן פשוט ונוח. 

 

אנחנו כבר מיהרנו להזמין את החופשה הקרובה שלנו, כדי להירגע, לנוח ולהרגיש כמו תיירים בסביבה המוכרת שאנחנו אוהבים. מה אתכם?

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *