חנות באינטרנט –נוחות

עיצוב וארגון של מסמכים היה מאז ומתמיד משהו שאהבתי לעשות. כשהייתי סטודנטית עבדתי בתור מזכירה במשרד עורכי דין והחלק שהכי נהנתי ממנו היה להכין מצגות לכל מיני פגישות. מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי אדם מאוד פדנט ושאוהב דיוק והקפדה על פרטים ולכן הכנת מצגות הדורשת דיוק בפרטים הייתה מצוינת בשבילי. מאוחר יותר גיליתי שאני טובה גם בעריכת מסמכים וכל מיני ברושורים ופרסומים והחלטתי לפתוח חנות באינטרנט על מנת לשווק את השירותים שלי. מאחר ואני גם ככה כל היום מול המחשב אז למה שלא אקבל כסף על העבודה שאני יכולה לנהל במקביל לעבודות אחרות שאני עושה.

הרי עיצוב מסמכים תוך כדי שיחה טלפונית הוא ממש פשוט ואפילו מרגיע (יש לקוחות שממש לא נעים לי לדבר איתם). התחלתי לברר מה העלויות של יצירת חנות באינטרנט. רציתי לדעת מה העלויות השקועות שתהיינה לי כמו תחזוק האתר שיהווה הפלטפורמה לחנות אינטרנט שלי אשר תמכור את העיצובים שלי. כמו כן רציתי לדעת מה תהיינה העלויות של הסליקה עבור הזמנת השירות ועוד הוצאות נלוות. התחלתי לחפש באינטרנט ספקים שמכינים פלטפורמות לחנות באינטרנט ויוכלו לסייע לי. קיימתי מספר שיחות טלפון על מנת לשמוע ולשאול את כל השאלות שיכולתי לחשוב עליהן בקשר להקמת חנות באינטרנט. אחרי שדיברתי עם כל מיני ספקים שעוסקים בתחום, פניתי לרואה חשבון של משרד עורכי הין שעבדתי בו באותה תקופה על מנת לשאול מה השלכות המיסים שתהיינה לי מעבודה נוספת פרט למשרד עורכי הדין.

אחרי ששוחחתי עם ספקים שונים לגבי העלויות השונות עם רואה החשבון החלטתי ללכת על זה. אם תהיה לי חנות אינטרנט לעיצוב מסמכים אוכל לגבות תשלום יחסית נמוך מכל לקוח אבל לבצע הרבה עבודות ואז תהיה לי השלמת הכנסה נהדרת. שוחחתי עם אחד הספקים שהיה נראה לי האמין ביותר וגם שהיו לו הכי הרבה ממליצים ושאלתי מתי יוכל לבנות לי את הפלטפורמה לחנות באינטרנט על מנת שאוכל להתחיל לעבוד. הוא אמר שתוך שבוע וחצי החנות תהיה מוכנה ושאני רק צריכה להחליט מי חברת הסליקה שאני רוצה.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *