אכזיב- פרוייקט מגורים שאפתני

  

אכזיב הוא פרוייקט שאפתני עם יצירתיות ענפה בתחום האדריכלות ואיכות החיים- אכזיב עומדת בכל הסטנדרטים של תחרות כיום בשוק הנדל"ן הדינאמי ועוצמתי. אכזיב היא לא רק בנייה רגילה ושגרתית של מבנים אלא תכנון אדריכלי ואיכותי עד לפרט האחרון ועד לכל תמונת נוף שתראה מכל חלון וחלון בפרוייקט הבניה. בנוסף למגוון רחב של דירות, בניינים, דירות גן ופנטהאוזים, ישנה חשיבה קפדנית גם על מיקום של מרכזי מסחר וקניות אטרקטיביים וקרובים למתחם אכזיב ובעיקר אכזיב פירושו פארק ירוק ענק בגודל של כשישה דונם ומגורים איכותיים מול נוף ים פתוח, מרהיב ומשגע במראהו שזו התגשמות חלומה של כל משפחה והיכולת הנדירה לשלב בין עירוניות עם איכות החיים של מגורים בטבע הפתוח והבריא.

במיזם אכזיב שום פרט לא נשכח, בפארקים ישנה פרטיות לדיירים עם שילוב של פינות ישיבה, צמחיה עשירה, גני שעשועים לילדים, מסלולי ריצה כל זאת ללא עומס עירוני או צפיפות המאפיינת פארקים רבים בערים אחרות. עם כל הטבע המלבב עם היכולת לנשום אוויר לא מזוהם ולחיות בסביבה ירוקה ובריאה מסביב, דיירי מיזם אכזיב נהנים גם מחיים עירוניים תוססים לכל דבר- מתחמי בילוי, מרכזי קניות חדשניים וקרבה לכל שירותי התחבורה והשירותים הקהילתיים בנוסף לבתי ספר, גנים וקרבה למרכז הארץ. הקרבה ליער ולשמורת טבע לצד חוף ים מלבב יצרו את תמונת הנוף המושלמת בפרויקט חדשני ומקורי שטרם נראה בארץ בעבר.

היתרון העצום לגור בפרוייקט הבניה אכזיב הוא אין סופי- כל דבר נעשה למעשה במרחק הליכה בלבד אם חיי הקהילה והחברה העשירים, קבלת שירותים בסיסיים ונחוצים, מתחמי קניות עם כל המותגים המובילים והגדולים ועד לטיולים רגליים מהנים עם הילדים- מעכשיו אין צורך להרחיק בנסיעות מפרכות למקומות מרוחקים, אלא לנצל את הזמן היקר לבילוי יחד בקרבת הבית. רבים מן הלקוחות אינם נותרים אדישים לפרוייקט אכזיב מתחם המגורים הייחודי הזה בו מתגשמים הלכה למעשה כל חלומותיהם ומטרותיהם של כל המשפחות עם האפשרות לרכוש דירה מכל סוג שהוא עד לדירות גן ופנטהאוזים עם מרפסות שמש רחבות.

About the author /


Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *